Najnovije vesti iz auto industrije
Renault + Nissan = Uspeh
Objavljeno: 03.02.2007.
Uspešna korporacija Renault-Nissan zadržala je poziciju četvrtog najvećeg svetskog proizvođača automobila na svetu, po kriterijumu obima prodaje. Obe kompanije su u 2006. godini ukupno prodale 5.911.171 automobil, što zauzima 9% svetskog tržišta...
Kompanija Renault prodala je 2.115.176 vozila, od čega su 121.855 vozila marke Samsung, a 196.341 vozila marke Dacia. Model Logan je pod znakom Renaulta i pod znakom Dacia, pronašao put do 247.000 kupaca, što je rezultat za svaku pohvalu. Marka Renault je zabeležila neznatan pad prodaje na svetskom nivou (4%), dok su Dačia i Samsung zabeležili rast od 19,5% i 2%.
Kompanija Nissan je u 2006. godini prodala 3.341.527 vozilo sa znakom Nissan i 136.272 vozila sa znakom Infinity, čija prodaja bečeži rast, zahvaljujući uvođenju novog sedana G. Interesantan podatak je da kompanja Nissan već drugu godinu beleži prodaju od 1 milion vozila na tržištu SAD-a.
Goran Sarić - Automagazin
U prijatnoj atmosferi beogradskog kluba "Zodiac" Kompanija "Hyundai Auto Beograd" sinoć je predstavila najnovijeg člana svoje porodice, imena i10. Podsetimo, model i10 jeste naslednik Atosa, najmanjeg modela u ponudi Hyundaija. Više fotografija sa sinoćne prezentacije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK...
Od 17. do 22. marta, u servisu Mercedes-Benz Beograd, počinje PROLEĆNA SERVISNA AKCIJA za putnički program. Svi vlasnici automobila Mercedes-Benz, koji u pomenutom periodu posete ovlašćeni Mercedes-Benz servis, moći će besplatno da provere vitalne komponente svog ljubimca, kao i da dobiju dijagnostički izveštaj...
Japanska kompanija Honda galopirajućim koracima grabi u razvoju hibridnih automobila, i prema procenama kompanije, do 2012. godine Honda će prodati više od 400 hiljada hybrida. Očekivanja Honde su realna, posebno ako uzmemo u obzir činjenicu da je samo prošle godine prodato 55 000 Honda hybridnih automobila...
Još se nije slegla prašina koju su podigli predstavljeni noviteti u Ženevi, a špijunski fotografi uspeli su da snime testiranje nove generacije E klase, koja će nositi fabričku kodnu oznaku W 212. Ovoga puta, automobil je zamaskiran daleko skromnije, i možemo primetiti da će nova E klasa imati stilističke elemente nove C klase...
Kompanija Hyundai na sajmu automobila u Ženevi predstavila je koncept imena HED-5. Jedan od glavnih aspekata, koji su sledili inženjeri prilikom razvoja modela HED-5, jeste ekološki aspekt. Prototip HED-5 jeste model koji prima 6 putnika, na kojem Hyundai testira nove materijale i tehnologije. Sasvim novi materijali i tehnologije izrade modela HED-5 jesu plod saradnje sa kompanijama kao što su Keiper, Bayer AG i LG Elektronics...
Kompanija Renault na sajmu automobila u Ženevi predstavila je novi koncept pod nazivom Megane Coupe Concept, koji bi mogao predstavljati dolazak nove generacije modela Megane. Vozilo sa krajnje futurističkim dizajnom meri 451,4 cm dužine, 190,8 cm širine i 137,1 cm visine, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 274,9 centimetara...
Devojke na sajmovima automobila već su navikle na snimatelje. Blicevi sevaju stalno, a one rado poziraju uz automobile, nadajući se da će im dobra fotografija biti najbolja preporuka za neki dalji angažman. Kako izgledaju hostese na sajmu automobila u Ženevi možemo pogledati u galeriji Automagazin portala ili klikom na
LINK...
Štand TOYOTE na ovogodišnjem „BG Car Show 02” nalaziće se u Hali 1 beogradskog sajma. Kao izlagač, TOYOTA SRBIJA će sa svim svojim partnerima iz Beograda - TOYOTA CENTAR, MAG AUTO i MIJALJEVIĆ prikazati 11 automobila. Izdvajamo prvo sajamsko izlaganje u našoj zemlji ekskluzivnog TOYOTA modela Land Cruiser V8...
U bliskoj budućnosti kompanija Alfa Romeo obnoviće svoj kompletan portfolio, a većina automobilskoh analitičara očekuje povratak ka trdicionalnom. Jedan od najinteresantnijih modela koji će Alfa predstaviti jeste model Furiosa, atraktivni hatcback sa dvoja vrata...