Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.
Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Mala familija MPV (Multi Practic Vehicle) modela u poslednje vreme beleži zavidnu popularnost. Lider u ponudi MPV modela, kompanija Citroen, na tržište će uvesti svoj peti MPV, koji će nositi ime C3 StreetLounge...
Serija Mini Challenge u Velikoj Britaniji postoji već sedam godina. Rastuća popularnost i globalno širenje pomenutog takmičenja podstaklo je vodeće u Miniju da predstave model koji će obeležiti jednu takmičarsku epohu malenog "Britanca"...
Kompanija Chevrolet Europe za predstojeći sajam automobila u Frankfurtu pripremila nam je nekoliko iznenađenja. Jedno od njih naslednik modela Kalos, koji će nositi ime AVEO. Kvalitetan enterijer, dinamičan dizajn i efikasniji agregati su jako argumanti koji će pomoći Aveo da "zagrize" što veći deo tržišnog kolača...
Pred nama je prva oficijelna skica novog Hyundai sportskog coupea sa pogonom na zadnje točkove. Novi automobil trebao bi zameniti sadašnji model Coupe, a novina će biti novi V8 agregat pod haubom...
Kompanija Saab će nastupiti na predstojećem sajmu automobila u Frankfutru u stilu filma "Povratak u budućnost". Naime, švedski proizvođač automobila slavi 30 godina svoje vodeće uloge uvođenja turbo punjača modelom Saab Turbo X.
Kompanija Renault će na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu predstaviti svetsku premijeru karavan izvedbe modela Clio treće generacije. Na fotografijama se vidi da je oblik karoserije Clio karavana sličan prototipu Clio Grand Tour Concept prikazanom na sajmu u Ženevi...
U periodu januar-jun kompanija Toyota proizvela je 415.152 automobila, 444.736 motora i 294.993 menjača u svojim fabrikama koje se nalaze u Engleskoj, Francuskoj, Turskoj, Poljskoj i Češkoj. Ukupno, u prvoj polovini tekuće godine Toyota je prodala 661.753 vozila, što je povećanje od 14 % u odnosu na isti period prethodne godine...
Kompaniji Fiat nije pošlo za rukom da sakrije dolazak novog malog dostavnog automobila trenutnog imena Minicargo. Iz Fiata ističu da se ne radi o nasledniku modela Doblo, već o novorazvijenom automobilu, koji predstavlja plod saradnje Fiata i grupacije PSA...
Kompanija Audi za dalji boj sa luksuznom konkurencijom pripremila je mali facelift modela A8. Extremne promene još uvek nisu potrebne i Audi se odlučio za decentnu modernizaciju svoje najluksuznije limuzine. Najveća promena na karoseriji je nova maska motora, pozadi najveća novost su LED svetla, a prestižnom dizajnu doprinosi i novi oblik felni...