Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.

Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Suzuki je na sajmu automobila u New Yorku konačno kompletirala svoju "triologiju" vozila modelom Kizashi 3. Reč je o konceptu automobila koji će uvesti Suzuki u srednju klasu automobila, koji bi svetlost dana trebao ugledati 2010. godine...
BG CAR SHOW 02 uspešno je završen, a mi Vam serviramo 3. deo fotografija snimljenih pod kupolama Beogradskog sajma. Ovoga puta, naša pažnja bila je usmerena na šarmantne lepotice, koje su učinile da ova izložba automobila izgleda lepše i zabavnije. Fotografije pogledajte klikom na
LINK. Uživajte...
Automobil koji je postavio svet na točkove, Ford Model T, u 2008. godini slavi 100 godina postojanja i tim povodom Ford planira seriju manifestacija u čast ovog legendarnog vozila. Fordova automobilska divizija (Ford Motor Company) je, uz podršku kompanije za finansiranje, Ford Motor Company Fund, glavni sponzor najveće proslave na svetu, stogodišnjice vozila Ford Model T...
Nova Mazda2 proglašena je za World Car of the Year 2008. Od početne liste od 39 novih automobila iz celog sveta, naslov svetskog automobila godine objavljen je danas na New York International Auto Showu. Mazda 2 pobedila je ispred Fordovog Mondea i Mercedesove C klase...
Na sajmu automobila u New Yorku kompanija Kia Motors otkrila je potpuno novi koncept imena KOUP. Dvovratni kupe sa agresivnim dizajnom i snažnim 2-litarskim tubo benzincem predstavlja budućnost ove južnokorejske marke na prekookeanskom tržištu...
Stručni žiri nemačkog magazina Autobild, koji čine profesinalni vozači, stručnjaci i glavni urednici svih najnovijih 26 licenciranih izdanja, uz učestvovanje nekoliko miliona čitalaca, izabrao je najbolje automobile za 2008. godinu, u 6 kategorija...
Kao i prethodne godine, Mercedes-Benz će podržati 5 Beogradski festival igre, koji se održava od 4. do 19. aprila 2008 godine. "Da je festival sledio svoju zvezdu, dokazao je i Mercedes-Benz koji nastavlja da podržava organizaciju Beogradskog festivala igre." - izjavila na jučerašnjoj press konferenciji, u Skupštini grada, Aja Jung, direktor i selektor festivala.
Banca Intesa je izlazeći u susret zahtevima tržišta omogućila građanima da uz pomoć kredita kupe i polovna vozila od fizičkih lica na osnovu Ugovora o kupoprodaji, a ne samo kako je to dosad bilo uobičajeno na osnovu profakture koju izdaju pravna lica.
Trend rasta Fordove prodaje u Evropi nastavljen je i u februaru, sa isporukama koje su u odnosu na isti period prošle godine na 21 glavnom tržištu povećane za 5,4 odsto, na 125.500 vozila. Učešće marke na tim tržištima je bilo 8,1 odsto...