Najnovije vesti iz auto industrije
I Škoda Made in Russia
Objavljeno: 30.11.2007.
U sredu, 28. novembra kompanija Škoda započela je sklapanje svojih modela u ruskom pogonu u mestu Kaluga. Pomenuti proizvodni pogon mogao bi vremenom preuzeti i proizvodnju kompletnog automobila, što će najviše zavisiti od prodajnih rezultata češke kompanije...

Kapacitet proizvodnog pogona u Kalugi iznosi 150.000 jedinica godišnje. Preko 40% od ukupne proizvodnje činiće proizvodi Škoda Auto. U montažnoj hali zaposleno je 3.000 radnika, a proizvodiće se modeli Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Fabia nove generacije. "Rusija danas važi za jako važno strategijsko tržište sveta za Škoda Auto i njegov kapacitet će u najbližoj budućnosti porasti." - izjavio je gospodin Jan Hurt, direktor Škoda Auto Rusia.
Početkom 2009. godine Škoda Auto planira početak kompletne proizvodnje automobila u pomenutom pogonu, kada će procenat ruskih dobavljača porasti na zavidnih 30%. Odluka o proizvodnji Škoda modela u Kalugi pala je posle razmatranja nekoliko odlučujućih faktora. Među njima su blizina sa Moskvom (200 kilometara), zatim povezanost sa najvećim centrima železnicom. U Kalugi je smešten i univerzitet, koji će, prema rečima čelnika Škode, predstavljati sjajan potencijal. Još jedan važan faktor u donošenju odluke o proizvodnji u Kalugi bio je odlična, već postojeća, infrastruktura.

Od početka do oktobra 2007. godine kompanija Škoda Auto prodala je na tržištu Ruske Federacije oko 27.000 automobila, što je povećanje u poređenju sa prošlom godinom od neverovatnih 82,7%. Najprodavaniji model Škode na ruskom tržištu jeste Octavia Tour sa motorom 1.4 litra snage 75 KS i 1,6 od 102 konjske snage.
Goran Sarić - Automagazin
Na Beogradskom putu bb, u Mišaru nadomak Šapca, 11. marta je otvoren novi prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat na 800 kvadratnih metara, koji se sastoji od prodajnog salona i savremeno opremljenog servisa, posluje u sastavu kompanije Bonida Auto d.o.o. iz Šapca...
Shodno najavama sa februarske medijske prezentacije, Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, redizajnirani Ford Focus 2008 nudi po cenama koje su ne samo na nivou prethodnog, već s osnovnim paketom opreme Trend, čak i niže – do 290 evra...
Kompanija SAAB na sajmu automobila u Ženevi predstavila je koncept ekološkog automobila, koji je proglašen za "Najbolji koncept auto sajma u Ženevi 2008". Svojim dizajnom, model Saab 9-X Bio Hybrid podseća na modele Aero X ili Saab 9X, a postavljen je na platformu Delta II generacije...
Sajam automobila u Ženevi je završen, a mi se već možemo radovati novim modelima koje ćemo videti na Paris Auto Show. Jedna od najinteresantnijih premijera sigurno će biti Mercedes-Benz GLK, stuttgarska ulaznica u klub kompaktnih SUV modela premium klase...
U prijatnoj atmosferi beogradskog kluba "Zodiac" Kompanija "Hyundai Auto Beograd" sinoć je predstavila najnovijeg člana svoje porodice, imena i10. Podsetimo, model i10 jeste naslednik Atosa, najmanjeg modela u ponudi Hyundaija. Više fotografija sa sinoćne prezentacije možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK...
Od 17. do 22. marta, u servisu Mercedes-Benz Beograd, počinje PROLEĆNA SERVISNA AKCIJA za putnički program. Svi vlasnici automobila Mercedes-Benz, koji u pomenutom periodu posete ovlašćeni Mercedes-Benz servis, moći će besplatno da provere vitalne komponente svog ljubimca, kao i da dobiju dijagnostički izveštaj...
Japanska kompanija Honda galopirajućim koracima grabi u razvoju hibridnih automobila, i prema procenama kompanije, do 2012. godine Honda će prodati više od 400 hiljada hybrida. Očekivanja Honde su realna, posebno ako uzmemo u obzir činjenicu da je samo prošle godine prodato 55 000 Honda hybridnih automobila...
Još se nije slegla prašina koju su podigli predstavljeni noviteti u Ženevi, a špijunski fotografi uspeli su da snime testiranje nove generacije E klase, koja će nositi fabričku kodnu oznaku W 212. Ovoga puta, automobil je zamaskiran daleko skromnije, i možemo primetiti da će nova E klasa imati stilističke elemente nove C klase...
Kompanija Hyundai na sajmu automobila u Ženevi predstavila je koncept imena HED-5. Jedan od glavnih aspekata, koji su sledili inženjeri prilikom razvoja modela HED-5, jeste ekološki aspekt. Prototip HED-5 jeste model koji prima 6 putnika, na kojem Hyundai testira nove materijale i tehnologije. Sasvim novi materijali i tehnologije izrade modela HED-5 jesu plod saradnje sa kompanijama kao što su Keiper, Bayer AG i LG Elektronics...