Najnovije vesti iz auto industrije
Začinite svoj Volvo sa R-dizajnom – izbor za one sa prefinjenim ukusom
Objavljeno: 05.07.2007.
Volvo je nedavno uveo "R-dizajn" – ekskluzivan fabrički paket za kupce koji žele automobil sa prefinjenijim karakteristikama. "R-dizajn" će u početku biti dostupan za Volvo C30, Volvo S40 i Volvo V50 i to od jeseni 2007. godine. Wallpaper Volva S40 R line nalazi se u galeriji Automagazin portala.
"Danas je kupcima vrlo bitna mogućnost da skroje automobil po sopstevenim željama i ukusima. "R-dizajn" je stvoren za kupce koji žele prefinjen a ujedno i sportski izgled svojih automobila.", - kaže Gerry Keaney, podpredsednik zadužen za marketing, prodaju i kupce u Volvo-u. Kupci mogu izabrati između 10 boja za karoseriju automobila i naravno "R-dizajn" natpis na prednjoj masci. Sve je to propraćeno sa specijalno dizajniranim detaljima kako u unutrašnjosti, tako i na spoljašnosti vozila.
Eksterni detalji uključuju satensku mat prednju masku, branike u boji automobila, zadnji krovni spojler, satenske mat poklopce retrovizora i petougaone aluminijumske točkove (17 inča su serijski, 18 inča opcijski). Takođe, dostupne su i dekoracije za poklopac prtljažnika za C30 i V50. U unutrašnjosti vozila nalaze se sedišta u crnoj "Vulcaflex" koži. Zadnji naslon za ruke je presvučen krem kožom. "R-dizajn" logo je ugraviran u zadnji naslon za ruke, a kontrastno šivenje ističe sportski izgled sedišta.
Ostali "R-dizajn" elementi u unutrašnjosti uključuju kožni upravljač sa "R-dizajn" logotipom, jedinstveni dizajn instrumentalne ploče, aluminijumske papučice, kao i ostale specijalno dizajnirane elemente.
„"R-dizajn" je je stvoren sa ciljem da naši automobili imaju više emocija i budu bliži našim kupcima. To daje mogućnost kupcima da dodatno začine ličnost i posebnost Volvo-ovih automobila.“ kaže Steve Mattin, direktor dizajna u Volvo automobilima.
Goran Sarić - Automagazin
Nemačka kompanija Porsche izdala je zvanično saopštenje, u kojem objavljuje nove informacije vezane za dolazeći model Panamera. Četvorovratni kupe u ponudi će biti sa klasičnim visokosnažnim pogonskim agregatom, ali i u verziji Hybrid...
Kupe sa četvora vrata je fenomen savremenog doba autoindustrije. Posle uspešnog lansiranja Mercedesovog modela CLS, na sličan potez odlučio se Volkswagen, a mi Vam predstavljamo prve fotografije novog modela iz Volsburga, koji će se jednostavno zvati Passat CC i biće predstavljen za nekoliko sati na sajmu automobila u Detroitu...
Kompanija Mercedes krajem meseca će organizovati manifestaciju "Mercedes-Benz Fashion Week" koja će od 27. do 31. januara biti održana u Berlinu. Svoju Nedelju mode Mercedes-Benz iskoristiće za predstavljanje potpuno novog modela automobila, Mercedes CLC kupe. Stručnjaci za marketing odlučili su da za ambasadora novog life-style modela angažuju poznatu Evu Padberg...
Iako Mazda RX8 već nekoliko godina beleži velike prodajne uspehe u neizmenjenom obliku, čelnici japanske kompanije odlučili su da, blagim faceliftom, ovom automobilu produže tržišni život. S obzirom da nova Mzada RX8 stiže tek 2010. godine, osveženi model dobio je oštriji i više sportski izraz lica...
Sa snažnijim motorom i agresivnijim dizajnom, za nekoliko dana u Detroitu biće predstavljen Audi TT-S, kao kupe i roadster verzija. Audi je i ovoga puta opravdao oznaku S na masci hladnjaka, koja u hijerarhiji Audija predstavlja exluzivan sportski proizvod...
Zahvaljujući odličnim prodajnim rezultatima nove C klase, kompanija Mercedes-Benz Cars je u 2007. godini uspela da ostvari međugodišnji rast prodaje od 2%. Pad prodaje na svetskom tržištu od 10% zabeležili su automobili marke Smart...
Indijski automobilski vizionar, Ratan N. Tata, predstavio je svoj najnoviji model, Nano. Model Tata Nano je automobil kojeg svaki Indijac može priuštiti za samo 100.000 Rupija, odnosno 1.735 Eura i koji će predstavljati okretnicu motorizacije u Indiji, ali i budućnosti kompanije Tata Group...
Grupacija BMW prodala je prošle godine 1,5 miliona automobila, što predstavlja rast u odnosu na 2006. godinu od 9,7%. Automobili marke BMW pronašli su put do 1,28 miliona vlasnika, što predstavlja međugodišni rast prodaje vozila BMW od 7,7%...
Prodajni rezultati kompanije Hyundai u 2008. godini mogli bi dostići brojku od 3,11 miliona prodatih automobila, što predstavlja povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu od velikih 19,6 %. Samo na tržištu Koreje očekuje se prodaja od 670.000 jedinica...