AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Kia Motors Europe postavila je Karlosa Lahoza za novog šefa marketinga, koji je odmah krenuo sa obavljanjem funkcije...

Gospodin Lahoz će biti zadužen za Kijin marketing i komunikacione programe, a biće odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi sa javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo.
 
Lahoz neposredno podređen Emiliu Hereri, izvršnom direktoru Kia Motors Europe Karlos Lahoz će ulaskom u Kijin evropski menadžment zameniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prestonici Seul. Lahozov neposredni nadređeni biće Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe.
 
Kia sa novim hibridnim i električnim modelima želi da osnaži svoj ugled “To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Evropi sve više jača shvatanje našeg brenda kao pametnog, cenovno pristupačnog i elektrifikovanog,” rekao je Emilio Herera. “Na još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela će Karlos raditi sa marketinškim odeljenjem kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju sa postojećim i potencijalnim klijentima na najefikasnije načine. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcioniše, zajedno sa uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda čini ga idealnim  za ovu ulogu.”
 
Kijina regionalna centrala zadužena za 39 tržišta u Evropi i Zakavkazju Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Pre dolaska na sadašnju funkciju pet godina je bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gde je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje sa CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je takođe zadužen za Kijinu evropsku proizvodnju, planiranje delovanja u Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj. U Kijinu evropsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španske podružnice (Kia Motors Iberia).
 
44-godišnji Španac je završio ekonomski fakultet na univerzitetu u Saragosi, a nakon toga je na red došao i MBA studije u poslovnoj školi u Madridu. Sledilo je postdiplomsko usavršavanje na Wharton School (Univerzitet Pensilvanija, SAD). Gospodin Lahoz pored maternjeg španskog jezika tečno govori engleski i italijanski, a dobro se snalazi i na nemačkom.

PR

Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti

Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti

Danas se obeležava lansiranje kompanije Stellantis, svetskog lidera za novu eru održive mobilnosti posvećene pružanju slobode kretanja karakterističnim, pristupačnim i efikasnim rešenjima za transport, jedinstveno pozicionirana da ugrabi uzbudljive mogućnosti globalne industrije koja prolazi kroz brze i duboke promene...

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu...

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Kompanija Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) („Stellantis“) je objavila 17. januara da, nakon spajanja grupacija Peugeot S.A. („Groupe PSA“) i Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) 16. januara 2021. godine, udružena kompanija menja naziv u Stellantis...

Rally Saudi Arabia 2025 - Sebastien Ogier
Slika nedelje