AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kompanija Volvo Cars u okviru novog ambicioznog klimatskog plana znatno smanjuje emisije karbona

Kompanija Volvo Cars u okviru novog ambicioznog klimatskog plana znatno smanjuje emisije karbona

Kompanija Volvo Cars počinje sa provođenjem jednog od najambicioznijih planova u automobilskoj industriji, kojim do 2025. godine namerava da smanji svoj karbonski otisak za 40 odsto u celini, u odnosu na 2018. godinu...

To je prvi, odlučujući korak kompanije Volvo Cars na putu da do 2040. godine postane klimatski neutralna.   Plan obuhvata konkretne mere u skladu sa Pariškim klimatskim sporazumom iz 2015. godine koji se zalaže za ograničenje globalnog zagrevanja na 1,5 stepena Celzijusa iznad predindustrijskog nivoa. 

Kompanija Volvo Cars u okviru novog ambicioznog klimatskog plana znatno smanjuje emisije karbona

Ambicije koje kompanija Volvo Cars želi da ostvari do 2040. godine sežu dalje od smanjenja emisija gasova potpunom elektrifikacijom, što je još jedna od oblasti u kojoj kompanija prednjači. Volvo Cars će da se posveti oblasti emisija karbona u okviru svoje proizvodne mreže, svojih širih aktivnosti i lanca isporuke, kao i u okviru recikliranja i ponovne upotrebe materijala.   Jedan od kratkoročnih koraka kompanije Volvo Cars na putu ka zadatom cilju jeste implementacija serije ambicioznih, momentalnih mera u zalaganju za sveobuhvatno 40-procentno smanjenje karbonskog otiska po vozilu do 2025. godine, u odnosu na 2018. godinu. Kompanija se takođe zalaže za to da do tada postigne klimatsku neutralnost svoje svetske proizvodne mreže.  

 

“Svoju kompaniju menjamo primenjujući konkretne mere, a ne simboličkim obećanjima”, izjavio je Håkan Samuelsson, izvršni direktor. “Volvo Cars usmerava svoje sile u oblasti nad kojima ima kontrolu, dakle na svoje postupanje i emisije gasova naših vozila. Svoje snabdevače i energetski sektor pozivamo da nam se pridruže u zalaganjima za klimatski neutralnu budućnost.”   Da bi do 2025. godine ostvarila smanjenje svog karbonskog otiska za 40 odsto, kompanija je zacrtala brojne visoke ciljeve za različite oblasti rada. Zastupljenost potpuno električnih vozila u visini od 50 odsto globalne prodaje jeste prioritetni cilj koji je postavljen do 2025. godine i predstavljaće 50-procentno smanjenje emisija karbona po vozilu u odnosu na 2018. godinu.  

Drugi kratkoročni ciljevi su 25-procentno smanjenje emisija CO2 u globalnom lancu isporuke do 2025. godine, 25-procentni udeo reciklirane plastike u novim vozilima Volvo do 2025. godine i 25procentno smanjenje emisija karbona u sveobuhvatnom postupanju kompanije, uključujući i proizvodnju i logistiku.   Kompanija Volvo Cars je prvi konvencionalni proizvođač vozila koji se obavezao na sveobuhvatnu elektrifikaciju svog voznog parka i napuštanje proizvodnje vozila koja pokreće samo motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Od ove godine nadalje svako novo vozilo Volvo biće elektrifikovano, a na tržište je upravo stiglo i prvo potpuno električno vozilo XC40 Recharge.    XC40 Recharge je prvo vozilo iz nove serije Recharge. Naziv Recharge obuhvataće sve modele Volvo sa potpuno električnim ili plug-in hibridnim pogonom. Kompanija Volvo Cars serijom Recharge želi dodatno da poveća prodaju svojih elektrifikovanih vozila, kao i da na različite načine podstakne vozače plug-in hibrida da u što je moguće većoj meri koriste način Pure.

PR

Renault i Dacia servisna akcija

Renault i Dacia servisna akcija

Za sve vlasnike Renault i Dacia automobila koji u periodu od 01.9.2020. do 01.10.2020.  (ili do isteka zaliha) zakažu svoj termin u nekom od ovlašćenih Renault i Dacia servisa, spremna je specijalna servisna akcija “Originalni rezervni delovi za sigurnu vožnju”...

ŠkodaEnyaq iV je spremna za Tour de France

ŠkodaEnyaq iV je spremna za Tour de France

Da bi bicikliste mogao da sprovede kroz tri etape ovogodišnjeg Tour de France takmičenja, serijska verzija električnog SUV modela ŠkodaEnyaq iV pretvorena je u mobilnu kontrolnu sobu, „komandni automobil“ direktora trke, Christiana Prudhomme...

Kamperi i vozila za rekreaciju popularniji nego ikada

Kamperi i vozila za rekreaciju popularniji nego ikada

Pandemija COVID-19 potpuno je izmenila ustaljene turističke navike, i dok mnogi pokušavaju da spasu letnju sezonu, ima i onih kojima novi uslovi putovanja idu na ruku. Proizvođači kampera i vozila za rekreaciju (RV) beleže veliki rast u proizvodnji i prodaji...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje