AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

Kao i svake godine, OMV u Srbiji sprovodi humanitarnu akciju Move & Help projekta namenjenu onima kojima je pomoć najpotrebnija – deci i omladini. Akcenat ove godine je u bezbednosti dece i omladina na putevima, posebno sa početkom nove školske godine. Kada je reč o takvim aktivnostima, OMV u Srbiji je ostvario odličnu saradnju sa SOS Dečjim selom u Sremskoj Kamenici i Kraljevu.

OMV brine za bezbednost dece u saobraćaju

Na početku školske 2007-2008 godine, na svim pumpama OMV-a u deset zemalja Evrope, akcenat se stavlja na bezbednost na putu. Ukupno 200,000 svetlećih traka biće pušteno u prodaju na pumpama u Austriji, Bosni, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj republici, Nemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Slovačkoj. Sredstva ostvarena u ovoj međunarodnoj kampanji koristiće se za podršku obrazovnih projekata o bezbednosti na putu, u sklopu Move&Help međunarodnog obrazovnog programa, koji sponozriše OMV u saradnji sa Caritas-om, SOS Dečjim Selima i UNICEF-om. OMV svetleće trake sa natpisom “See Me” (vidi me), treba da prenesu poruku da je osnova bezbednosti „biti uočljiv na putu“. Ove trake, zapravo, omogućavaju da vozači, čak i po lošem osvetljenju, sa sigurnošću opaze decu i tinejdžere koji ih nose. Trake se kače jednostavnim patent mehaniznom i nose se preko odeće na ruci ili na nozi. Klijenti OMV-a će dobijati razglednice sa svetlećom nalepnicom sa natpisom “See Me”, koja se može nalepiti na odeću i torbe, ili poslati prijateljima. Sredstva od prodaje u Srbiji namenjena SOS Dečjim selima u Sremskoj Kamenici i Kraljevu „Od septembra, u Srbijii, 5,500 svetlećih tračica “See Me“ će se prodavati na sve 44 benzinske stanice. Cena jedne trake iznosi 99 dinara, a prikupljena sredstva će se koristiti za finansiranje obrazovanja dece i omladine u školama i drugim centrima, kao i za druge obrazovne mere u domenu bezbednosti na putu i biće uručena SOS Dečjim selima u Sremskoj Kamenici i Kraljevu.“ - izjavio je generalni direktor OMV Jugoslavija d.o.o. Borislav Radosavljević.

OMV Move & Help u deset zemalja sponzoriše obrazovanje i bezbednost na putu :-) Austrija OMV finansra Caritas-ov program obuke za decu i omladinu u školama i drugim centrima, kao i druge obrazovne mere u cilju poboljšanja bezbednosti na putu. :-) Bosna OMV pomaže finansiranje minibusa za SOS Dečje selo u Mostaru. :-) Bugarska Deca i omladina iz SOS Dečjeg sela dobili su informativni materijal o bezbednosti na putu. Bugarski reli vozači takođe aktivno pomažu i podržavaju ovu humanu kampanju. :-) Češka republika Konkurs u slikanju pod nazivom „Bezbednost na putu“ u SOS Dečjem selu u Karlovim Varima dopirnosi povećanju svesti o opasnostima na putu kod dece. Češki reli vozač, Stepan Vojtek je promoter ove kampanje. Pored toga, sponzoriše se i jedna porodica iz SOS Dečjeg sela. :-) Hrvatska SOS Dečje selo Lekenik, u blizini Zagreba, dobilo je pomoć u vidu obrazovnog programa o bezbednosti na putu, kao i neophodan nastvni materijal. :-) Mađarska U SOS Dečjem selu u Battonya postavljen je saobraćajni poligon za obuku radi uvežbavanja bezbednog ponašanja na putu u zaštićenoj sredini. :-) Nemačka Novcem od prodaje svetlećih traka kupljen je školski autobus za SOS Dečje selo u Oberfalcu, kao i 30 novih sedišta za decu i 20 bicikala sa kacigama. :-) Rumunija OMV pomaže uspešno sprovođenje programa SOS Dečjeg sela namenjenog omladini, odnosno, pruža im pomoć u životnom osamostaljivanju. :-) Srbija Đaci prvaci iz SOS Dečjih sela u Kamenici i Kraljevu učestvovali su u posebnim obrazovnim projektima o bezbednosti na putu, i na taj način su se pripremali za izazove sa kojima će se susretati na putu do škole. :-) Slovačka U saradnji sa Ministartvom Obrazovanja, simulirane su stvarne situacije iz saobraćaja, kako bi se deca pripremila na sve opasnosti koje ih vrebaju. Cilj je da se smanji veoma veliki broj nezgoda u na putu u okolini Bratislave. Goran Sarić - Automagazin

Volkswagen beleži nove prodajne rekorde

Volkswagen beleži nove prodajne rekorde

Za prva tri meseca 2008. godine kompanija Volkswagen ostvarila je međugodišnje povećanje globalne prodaje za 7%. Prodavši 1,57 miliona automobila u prvom kvartalu, nemačka kompanija je na dobrom putu ostvari novi prodajni rekord...
Grand Motors - Šampionska ponuda za Fordove automobile

Grand Motors - Šampionska ponuda za Fordove automobile

Kao i ranijih godina, u završnici evropske lige šampiona u fudbalu (UEFA Champions League), Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju, nudi ograničenu količinu automobila spremnih za isporuku po posebnim, vrlo povoljnim cenama...
Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
ABT Golf R32 - snage nikada dosta

ABT Golf R32 - snage nikada dosta

Najsnažniji serijski Volkswagen Golf, model Golf 3.2 V6 R32, zahvaljujući proslavljenoj nemačkoj kompaniji za tuning, Abt Sportsline, dobio je novu "porciju" snage i atraktivniji izgled, koji ni najzagriženije ljubitelje tuninga neće ostaviti ravnodušnim...
Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Citroen C2 - vreme je za promene

Citroen C2 - vreme je za promene

Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Volvo C30 R-Design

Volvo C30 R-Design

Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje