Najnovije vesti iz auto industrije
Volvo - najbolji priručnik o dečijoj sigurnosti
Objavljeno: 24.10.2007.
Volvo priručnik o dečijoj sigurnosti pod nazivom "Children & Cars" osvojio je nagradu za "najbolji informativni priručnik u Švedskoj za 2007. godinu". Knjiga je ilustrovana fotografijama crash test lutaka i u četvrtak uveče prošle nedelje proglašena je najboljom na ceremoniji ’’Swedish Publishing Award’’ u Stokholmu.
Žiri je obrazložio dodelu nagrade sledećim rečima: "Nagrada se dodeljuje informativnom priručniku koji životno važne poruke prenosi kroz genijalne metafore."
"To su sjajne vesti za Volvo! I što je najlepše od svega vrlo važna poruka priručnika o tome kako bi deca mogla sigurnije putovati u automobilu dobila je važan publicitet," ističe Malin Persson zadužen za komunikaciju o sigurnosti u Volvo Cars korporaciji i urednik knjige. Priručnik je dizajnirala agencija Studio Desktop, a za fotografije crash test lutaka koje su u knjizi prikazane u stvarnim životnim situacijama, zaslužan je fotograf Lars Ardarve.

"Children & Cars" izdan je u prvoj polovini ove godine, preveden je na 10 svetskih jezika i trenutno se distribuira širom svieta da bi proširio važno znanje o tome kako Volvo planira zaštititi decu u automobilima na najbolji mogući način. Volvo cars, na primer, preporučuje da sva deca putuju u sedištima okrenutim prema pozadi, sve dotle dok im uzrast to dopušta, dakle negde do treće ili četvrte godine života.
Nagradu Swedish Publishing Award osnovala je organizacija Populär Kommunikation i ima tradiciju već 15 godina. U sklopu ceremonije dodele nagrada dodeljuju se priznanja u čak 21. kategoriji.
Magazin Volvo Life namenjen švedskim kupcima automobila nominovan je u kategoriji najboljih potrošačkih magazina, a Agenda Magazine, takođe od Volvoa, dobio je nominaciju u kategoriji „kućnih“ magazina za potrebe kompanija.
Goran Sarić - Automagazin
Ford Explorer, Chevrolet TrailBlazer, Nissan Pathfinder... dobijaju ljutog konkurenta iz Južne Koreje. Kia Borrego je SUV model koji će tržišnu premijeru u Americi imati krajem tekuće godine, a u Evropu stiže početkom 2009. godine...
Za prva tri meseca 2008. godine kompanija Volkswagen ostvarila je međugodišnje povećanje globalne prodaje za 7%. Prodavši 1,57 miliona automobila u prvom kvartalu, nemačka kompanija je na dobrom putu ostvari novi prodajni rekord...
Kao i ranijih godina, u završnici evropske lige šampiona u fudbalu (UEFA Champions League), Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju, nudi ograničenu količinu automobila spremnih za isporuku po posebnim, vrlo povoljnim cenama...
Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
Najsnažniji serijski Volkswagen Golf, model Golf 3.2 V6 R32, zahvaljujući proslavljenoj nemačkoj kompaniji za tuning, Abt Sportsline, dobio je novu "porciju" snage i atraktivniji izgled, koji ni najzagriženije ljubitelje tuninga neće ostaviti ravnodušnim...
Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati
OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...