AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Citroen C2 - vreme je za promene

Citroen C2 - vreme je za promene

Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Volvo C30 R-Design

Volvo C30 R-Design

Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Audi R8 V10 Turbo - vrh ponude poznat

Audi R8 V10 Turbo - vrh ponude poznat

Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
Novi Hyundai Centar u Čačku

Novi Hyundai Centar u Čačku

U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Ford C-Max - nova inovativna rešenja

Ford C-Max - nova inovativna rešenja

Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Beotruck 08 -  Priznanja za Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Beotruck 08 - Priznanja za Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Nova Seat Ibiza - prve zvanične fotografije i info

Nova Seat Ibiza - prve zvanične fotografije i info

Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz na Beotruck 08

Mercedes-Benz na Beotruck 08

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje