AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Novi Subaru Forester stigao u Srbiju !

Novi Subaru Forester stigao u Srbiju !

Distributer Subaru-a za Srbiju, Crnu Goru i Kipar, kompanija Nicos C Kattamis (S&M) Ltd, održala je prvu zvaničnu prezentaciju novog modela FORESTER-a 3. generacije (model za 2009. godinu). Prezentacija je održana sinoć, u prelepoj atmosferi Umetničkog paviljona "Cvijeta Zuzorić", u prisustvu mnogobrojnih predstavnika medija i VIP zvanica...
Kia Borrego 2009

Kia Borrego 2009

Ford Explorer, Chevrolet TrailBlazer, Nissan Pathfinder... dobijaju ljutog konkurenta iz Južne Koreje. Kia Borrego je SUV model koji će tržišnu premijeru u Americi imati krajem tekuće godine, a u Evropu stiže početkom 2009. godine...
Volkswagen beleži nove prodajne rekorde

Volkswagen beleži nove prodajne rekorde

Za prva tri meseca 2008. godine kompanija Volkswagen ostvarila je međugodišnje povećanje globalne prodaje za 7%. Prodavši 1,57 miliona automobila u prvom kvartalu, nemačka kompanija je na dobrom putu ostvari novi prodajni rekord...
Grand Motors - Šampionska ponuda za Fordove automobile

Grand Motors - Šampionska ponuda za Fordove automobile

Kao i ranijih godina, u završnici evropske lige šampiona u fudbalu (UEFA Champions League), Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju, nudi ograničenu količinu automobila spremnih za isporuku po posebnim, vrlo povoljnim cenama...
Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
ABT Golf R32 - snage nikada dosta

ABT Golf R32 - snage nikada dosta

Najsnažniji serijski Volkswagen Golf, model Golf 3.2 V6 R32, zahvaljujući proslavljenoj nemačkoj kompaniji za tuning, Abt Sportsline, dobio je novu "porciju" snage i atraktivniji izgled, koji ni najzagriženije ljubitelje tuninga neće ostaviti ravnodušnim...
Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje