AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom  na važno japansko tržište. Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV...

Ostali modeli biće lansirani kasnije.

“Japansko tržište automobila jedno je od najvećih na svetu. Opel ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u PACE! planu. Opel postaje globalni, a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome", rekao je generalni direktor Opela Michael Lohscheller.

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

U Japanu će Opel biti deo Nacionalne prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište.


Do sada je PSA grupa u Japanu zastupljena sa markama Peugeot, Citroen i DS Automobiles i prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini. Lansiranjem  brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci takođe imati koristi od Opelove električne ofanzive: Oni će imati izbor između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će Corsa takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će Grandland X biti dostupan i kao plug-in hibrid.

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

U narednim mesecima brend će izgraditi dilersku mrežu u većim gradovima zemlje, koja će se neprestano širiti. Do 2023. godine Opelova mreža biće zastupljena u preko 80 procenata uvoznog tržišta. Opel želi da raste korak po korak. Kao i drugde, u Japanu će fokus biti na profitabilnom rastu i zadovoljnim kupcima.

Sveobuhvatna izvozna ofanziva jedan je od stubova strateškog plana Opel / Vaukhall PACE! Do sredine 2020-ih, tržišta izvan Evrope biće odgovorna za više od deset odsto Opelovog volumena prodaje. Da bi to postigao, brend jača svoje prisustvo na izvoznim tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi, gde je već prisutan i ulazi na više od 20 novih izvoznih tržišta do 2022. Poslednji primeri uključuju povratak u Rusiju, kao I ulazak na tržišta Kolumbije i Ekvadora.

PR

Nova toplotna pumpa za duži domet električnih Kija

Nova toplotna pumpa za duži domet električnih Kija

Kompanije sestre Kia Motors Corporation i Hyundai Motor Company predstavile su nove detalje u vezi sa njihovim inovativnim sistemom toplotne pumpe koju će koristiti kod svojih električnih vozila (EV) sa ciljem povećanja dometa pri niskim temperaturama...

Renault Fuego slavi 40. rođendan

Renault Fuego slavi 40. rođendan

U martu 1980., coupéi Renault 15 i Renault 17 su ustupili mesto novom modelu nazvanom Fuego: coupéu serijske proizvodnje koji se bazirao na platformi limuzine Renault 18...

Posledice krize u autoindustriji izazvane pandemijom

Posledice krize u autoindustriji izazvane pandemijom

UN prognozira da će pandemija smanjiti svetsku ekonomiju za 3,2 odsto, a dase ekonomska previranja i zastoj prozvodnje u autoindustriji već negativno odražavaju na automobilska tržišta, rečeno je na online konferenciji „SEE Automotive – Connect & Supply“, koju je nedavno organizovao Automobilski klaster Srbije...

Toyota GR Yaris Rally1 - Ogier, Rallye Monte Carlo 2025
Slika nedelje