Najnovije vesti iz auto industrije
Peugeot 308 - prve oficijelne fotke i informacije
Objavljeno: 07.06.2007.
Novi proizvod kompanije Peugeot, model 308, nastavlja savremeni trend rasta automobila u svim smerovima. Peugeot 308 ima dužinu od 4.280 mm, što je za 80 mm više od prethodnika. Širina automobila je za 54 mm veća i iznosi 1.800 mm, dok je međuosovinsko rastojanje povećano na 2.610 mm...
Za pogon automobila koji na tržištu treba da "ukrsti koplja" sa VW Golfom, Toyotom Auris, Opel Astrom, Citroenom C4, brine se bogata "plejada" benzinskih i dizel agregata. Čast benzinaca sigurno će najbolje braniti četvorocilindraš zapremine 1,6 litra, koji razvija 120 konjskih snaga, ali i turbo benzinac, razvijen u saradnji sa BMW-om, koji iz 1,6 litra zapremine razvija 150 konjskih snaga, ali u ponudi će biti i varijanta sa 175 konjskiuh snaga. Dizel agregate predstavljaće četvorocilindrićni 1.6 HDi snage 110 KS, i inovativni 2.0 HDi snage 136 KS. Šuška se da bi svoje mesto pod haubom mogao pronaći i bi-turbo 2.2 HDi, koji isporučuje 170 konjskih snaga.
U Peugeotu je već potvrđeno da su u planu i sledeće karoserijske izvedbe: 308 SW, a 2009. svetlost dana trebao bi ugledati i moderni 308 CC. Na bazi modela 308 Peugeot će razviti MPV (Multi Practik Vehicle) sa oznakom 3008, koji bi trebao atakovati na tržišni segment u kome vladaju Citroen (Grand) Picasso & Co. Wallpaper Peugeota 308 nalaze se u Automagazin portala.
Goran Sarić - Automagazin
Nova Honda Jazz (u Japanu, Kini i Americi prodaje se pod imenom Fit) porasla je u svim smerovima. U dužinu za 50 mm (3.900 milimetara), a širina je porasla za 20 mm (1.695 milimetara). Ono što je mnogo važnije jeste povećanje međuosovinskog rastojanja za 50 milimetara, što obećava puno prostora za putnike pozadi.
Odluku o osvajanju ove prestižne nagrade donela je komisija sastavljena od 600 članova (automobilskih inženjera). Najvažniji argument kod Fiata 500 bili su odlični rezultati crash testova Euro NCAP, gde je Fiat 500 osvojio 5 zvezdica, kao i inovacije materijala...
"Downsizing", ili zamena većih atmosferskih agregata manjim motorima opremljenim turbo punjačem, galopirajući se širi porodicom Volkswagenovih lepotana. Motor 1.6 FSI u Volkswagen Passatu dobija sjajnu alternativu u vidu 1.4-litarskog TSI agregata koji razvija 122 konjske snage...
Na sajmu automobila u Novom Sadu domaćoj javnosti prvi put predstavljena je potpuno nova Mazda 2, koju odlikuje niska potrošnja goriva, visoka funkcionalnost, lako korišćenje i odlična dinamika. Cena osnovnog modela na domaćem tržištu, pogonjenog 1.3-litarskim benzinskim agregatom počinje već od privlačnih 9.990 eura, dok za najskuplju Mazdu 2 1.5 GT treba izdvojiti 16.599 eura sa carinom i PDV-om…
Kompanija Iveco je na izložbi u Amsterdamu prvi put javnosti je predstavila automobil Iveco Massif, pravi off-road telom i dušom, koji stilom prati klasične terence, kao što je Land Rover Defender...
Ovogodišnju prestižnu nagradu 'International Van of the Year 2008' dobilo je lako dostavno vozilo koje je plod saradnje grupacije PSA i Fiata, a koje se prodaje pod imenima Peugeot Expert, Citroen Jumpy i Fiat Scudo...
Iako sajam automobila u Novom Sadu nije svetski reprezentativan i nije posvećen hibridnim tehnologijama, kao onaj u Ženevi, po harizmi i šarmantnosti naših prelepih hostesa kolege iz Švajcarske samo nam mogu pozavideti. Fotografije možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili klikom na
LINK...
Sajam automobila u Novom Sadu idelna je prilika da javnost u Srbiji prvi put doživi III generaciju Renault Lagune. Podsetimo, od komercijalnog lansiranja, 1994. godine, u prve dve generacije, prodato je više od 2,3 miliona Laguna...
Iako će tržišnu premijeru u Srbiji doživeti početkom sledeće godine, Peugeot 4007 privukao je veliku pažnju javnosti na sajmu automobila u Novom Sadu. Trenutno najpopularniji član Peugeot porodice i prvi terenac sa znakom lava na haubi, model 4007 predstavlja plod saradnje grupacije PSA i Mitsubishi Motors...