Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat razvio supersnažni turbo-dizel agregat
Objavljeno: 10.06.2007.
Kompanija Fiat krajem tekuće godine svoju ponudu agregata obogatiće snažnim bi-turbo dizelskim motorom "Common-Rail" koncepcije ubrizgavanja, koji razvija 180 i 190 konjskih snaga, iz 1.910 kubnih centimetara zapremine podeljenih u četiri cilindra
Četvorocilindraš zapremine 1.910 cm3 opremljen je sa 4 ventila po cilindru i meri kompresioni odnos od 16,5:1. Dva turbo punjača obogaćena su intercoolerom i umnogome doprinose respektivnom razvoju 180, odnosno 190 konjskih snaga. Oba agregata, i onaj od 180 i 190 konjskih snaga, maksimalnu snagu razvijaju pri 4.000 o/min. Obe verzije maksimalni obrtni moment od 400 Nm razvijaju pri 2.000 o/min, pri čemu je 300 Nm dostupno već pri 1.250 o/min.
Za ubruzgavanje nafte brine se cilindar sa zajedničkim vodom (Common-Rail), koji gorivo ubrizgava pod pritiskom od 1.600 bara. Oba agregata ispunjavaju Euro 5 ekološku normu. Masa agregata iznosi 185 kilograma, a njegove dimenzije su 679 x 551 x 712 milimetara. Agregat prati savremene trendove konstrukcije turbo-dizelaša. Klasičan turbo punjač dopunjen je jednim manjim slabijim, koji se stara za bolje performanse u niskim obrtajima, odnosno smanjuje efekat "turbo rupe". U početku, krajem tekuće godine ovaj agregat pokretaće modele Alfa Romea: Breru i 159. Kasnije će se ovaj motor pojaviti i u modelima Fiata i Lancie.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...
BMW-ov Mini uskoro će dobiti ljutog konkurenta iz Ingolstadta, imena Audi A1.
Baby Audi temeljiće se na platformi Volkswagen Pola, a pokretaće ga nekoliko
benzinskih TSI i dizel TDI agregata manje zapremine. Plan Audija je da 2010. godine
model A1 ponudi u više karoserijskih izvedbi, a izgled najmanjeg Audijevog modela
biće derivat dobro poznatog koncepta A1 Metroproject...
Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...