Najnovije vesti iz auto industrije
BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije
Objavljeno: 14.01.2008.
Dok NAIAS u Detroitu pršti od noviteta, internetom su prostrujale fotografije automobila koji će, pored sofisticirane tehnike iz BMW Motorsport odelenja, svojim vlasnicima omogućiti i vetar u kosi. Posle M3 Coupe i Sedan izvedbe, pred nama su prve fotke modela BMW M3 Cabrio...
Već na prvi pogled zaključujemo da će BMW M3 Cabrio, isto kao coupe, imati agregesivnu masku hladnjaka, poklopac motora sa otvorima za hlađenje, šire branike i broj izduvnic cevi deljiv sa 2 (4 izduvne cevi, kao i na Coupe i Sedan izvedbi). Iako su prve fotke pred nama, moraćemo da sačekamo sajam automobila u Ženevi, kada ćemo saznati zvanične tehničke podatke o modelu M3 Cabrio.
Agregat je, očekivano, identičan verzijama Coupe i Sedan. Radi se o 4-litarskom V8 agregatu koji razvija velikih 420 konjskih snaga. Ipak, podsetimo se, jedan od najvažnijih zahteva postavljenih pred stručnjake u BMW Motorsportu bio je učiniti Cabriolet jednako sportskim i agilnim kao i Coupe verziju. Ovom cilju mogla bi se isprečiti povećana masa kabrioleta (zbog dodatnih ojačanja karoserije koja su potrebna zbog nedostatka krova).
M3 Cabrio će iz mesta do 100 km/h ubrzavati za 5,3 sekunde (0,4 sekunde sporije od M3 Coupea), što je posledica njegove veće težine. Za sada se ne zna za koliko će M3 Cabrio biti teži od M3 Coupea (ima 1655 kg) ali kao reper može da posluži i podatak da je 335i Cabrio od 335i Coupea teži za čitavih 285 kg. Ali, ipak treba istaći da je "M Technic" uvek bio biser među perlama u odnosu na ostale BMW modele, i nadamo se da će tako i ostati.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...
BMW-ov Mini uskoro će dobiti ljutog konkurenta iz Ingolstadta, imena Audi A1.
Baby Audi temeljiće se na platformi Volkswagen Pola, a pokretaće ga nekoliko
benzinskih TSI i dizel TDI agregata manje zapremine. Plan Audija je da 2010. godine
model A1 ponudi u više karoserijskih izvedbi, a izgled najmanjeg Audijevog modela
biće derivat dobro poznatog koncepta A1 Metroproject...
Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...