Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat 500 Evropski automobil godine 2008!
Objavljeno: 16.11.2007.
Za Evropski automobil 2008. godine izabran je Fiat 500 i tako proširio listu uspeha Fiata u izboru "Car of the Year". Za poslednjih 40 godina čak 8 Fiatovih automobila okitilo se ovom prestižnom titulom, a Fiat 500 je deveti Fiat-ov model...
Podsetimo, u izboru za Evropski automobil godine 2008 mogli su učestvovati svi automobili koji su na tržištu zastupljeni minimalno 12 meseci, koji se prodaju na 5 ili više evropskih tržišta i koji su proizvedeni u minimalno 5.000 jedinica. Svaki član žirija "na raspolaganju" je imao 25 bodova, koje je morao da podeli na najmanje 5 automobila od sedam finalista, pri čemu je maksimalni broj bodova koji može da se dodeli jednom modelu iznosio 10.
Oficijalni rezultati izbora "Car of the Year 2008":
1. Fiat 500 - 385 bodova
2. Mazda 2 - 325
3. Ford Mondeo - 202
4. Kia cee´d - 166
5. Nissan Qashqai - 147
6. Mercedes-Benz C - 128
7. Peugeot 308 - 97
U anketi Automagazin portala na pitanje koji automobil će poneti titulu "Car of the Year 2008", odgovorilo je 1050 posetilaca, od kojih je većina (27,14%) glasala upravo za Fiat 500, koji je za samo 5 glasova nadmašio Ford Mondeo, koji je osvojio srca 26,6% posetilaca Automagazin portala.
Rezultati ankete Automagazin portala: Fiat 500 - 285 glasova (27,14%); Ford Mondeo - 280 glasova (26,66%); Kia Cee'd - 62 glasa (5,9%); Mazda 2 - 70 glasova (6,66%); Mercedes C klase - 155 glasova (14,76%); Nissan Qashqai - 102 glasa (9,71%); Peugeot 308 - 96 glasova (9,14%).
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...
BMW-ov Mini uskoro će dobiti ljutog konkurenta iz Ingolstadta, imena Audi A1.
Baby Audi temeljiće se na platformi Volkswagen Pola, a pokretaće ga nekoliko
benzinskih TSI i dizel TDI agregata manje zapremine. Plan Audija je da 2010. godine
model A1 ponudi u više karoserijskih izvedbi, a izgled najmanjeg Audijevog modela
biće derivat dobro poznatog koncepta A1 Metroproject...
Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...