Najnovije vesti iz auto industrije
Začinite svoj Volvo sa R-dizajnom – izbor za one sa prefinjenim ukusom
Objavljeno: 05.07.2007.
Volvo je nedavno uveo "R-dizajn" – ekskluzivan fabrički paket za kupce koji žele automobil sa prefinjenijim karakteristikama. "R-dizajn" će u početku biti dostupan za Volvo C30, Volvo S40 i Volvo V50 i to od jeseni 2007. godine. Wallpaper Volva S40 R line nalazi se u galeriji Automagazin portala.
"Danas je kupcima vrlo bitna mogućnost da skroje automobil po sopstevenim željama i ukusima. "R-dizajn" je stvoren za kupce koji žele prefinjen a ujedno i sportski izgled svojih automobila.", - kaže Gerry Keaney, podpredsednik zadužen za marketing, prodaju i kupce u Volvo-u. Kupci mogu izabrati između 10 boja za karoseriju automobila i naravno "R-dizajn" natpis na prednjoj masci. Sve je to propraćeno sa specijalno dizajniranim detaljima kako u unutrašnjosti, tako i na spoljašnosti vozila.
Eksterni detalji uključuju satensku mat prednju masku, branike u boji automobila, zadnji krovni spojler, satenske mat poklopce retrovizora i petougaone aluminijumske točkove (17 inča su serijski, 18 inča opcijski). Takođe, dostupne su i dekoracije za poklopac prtljažnika za C30 i V50. U unutrašnjosti vozila nalaze se sedišta u crnoj "Vulcaflex" koži. Zadnji naslon za ruke je presvučen krem kožom. "R-dizajn" logo je ugraviran u zadnji naslon za ruke, a kontrastno šivenje ističe sportski izgled sedišta.
Ostali "R-dizajn" elementi u unutrašnjosti uključuju kožni upravljač sa "R-dizajn" logotipom, jedinstveni dizajn instrumentalne ploče, aluminijumske papučice, kao i ostale specijalno dizajnirane elemente.
„"R-dizajn" je je stvoren sa ciljem da naši automobili imaju više emocija i budu bliži našim kupcima. To daje mogućnost kupcima da dodatno začine ličnost i posebnost Volvo-ovih automobila.“ kaže Steve Mattin, direktor dizajna u Volvo automobilima.
Goran Sarić - Automagazin
Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati
OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...