Najnovije vesti iz auto industrije
Začinite svoj Volvo sa R-dizajnom – izbor za one sa prefinjenim ukusom
Objavljeno: 05.07.2007.
Volvo je nedavno uveo "R-dizajn" – ekskluzivan fabrički paket za kupce koji žele automobil sa prefinjenijim karakteristikama. "R-dizajn" će u početku biti dostupan za Volvo C30, Volvo S40 i Volvo V50 i to od jeseni 2007. godine. Wallpaper Volva S40 R line nalazi se u galeriji Automagazin portala.
"Danas je kupcima vrlo bitna mogućnost da skroje automobil po sopstevenim željama i ukusima. "R-dizajn" je stvoren za kupce koji žele prefinjen a ujedno i sportski izgled svojih automobila.", - kaže Gerry Keaney, podpredsednik zadužen za marketing, prodaju i kupce u Volvo-u. Kupci mogu izabrati između 10 boja za karoseriju automobila i naravno "R-dizajn" natpis na prednjoj masci. Sve je to propraćeno sa specijalno dizajniranim detaljima kako u unutrašnjosti, tako i na spoljašnosti vozila.
Eksterni detalji uključuju satensku mat prednju masku, branike u boji automobila, zadnji krovni spojler, satenske mat poklopce retrovizora i petougaone aluminijumske točkove (17 inča su serijski, 18 inča opcijski). Takođe, dostupne su i dekoracije za poklopac prtljažnika za C30 i V50. U unutrašnjosti vozila nalaze se sedišta u crnoj "Vulcaflex" koži. Zadnji naslon za ruke je presvučen krem kožom. "R-dizajn" logo je ugraviran u zadnji naslon za ruke, a kontrastno šivenje ističe sportski izgled sedišta.
Ostali "R-dizajn" elementi u unutrašnjosti uključuju kožni upravljač sa "R-dizajn" logotipom, jedinstveni dizajn instrumentalne ploče, aluminijumske papučice, kao i ostale specijalno dizajnirane elemente.
„"R-dizajn" je je stvoren sa ciljem da naši automobili imaju više emocija i budu bliži našim kupcima. To daje mogućnost kupcima da dodatno začine ličnost i posebnost Volvo-ovih automobila.“ kaže Steve Mattin, direktor dizajna u Volvo automobilima.
Goran Sarić - Automagazin
Svet je veliki koliko i taster ENTER. Iako premijera nove generacije terenca Toyota Land Cruiser još uvek nije organizovana, neko iz kompanije "Corporacion Flores", uvoznika automobila Toyota u Hondurasu, pustio je "u promet" prve fotke ovog super kvalitetnog japanskog gorostasa...
Za razliku od limuzine koja se već prodaje na svim najvažnijim tržištima, pogon na sve točkove po prvi put će stići u coupe izvedbu serije 3. Kompanija BMW za početak sledeće godine najavila je dolazak modela 335xi Coupe...
Od polovine 2008. godine Audi R8 mogao bi biti prvi serijski automobil opremljen LED svetlima koja vrše sve funkcije prednjih svetala. Podsetimo, trenutno Audi koristi LED diode jedino u funkciji dnevnih svetala na modelima R8, A5/S5, S6 i A8 W12 Quattro, koji je 2004. godine bio prvi serijski automobil opremljen LED diodama u prednjim svetlima...
Posle 630.000 prodatih primeraka prve generacije modela Fabia Combi, kompanija Škoda nam predstavlja prve oficijelne fotografije i informacije druge generacije ovog uspešnog automobila, koji će svetlost dana ugledati na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu...
Posle pozitivnih rezultata na tržištu USA i Japana, kompanija Nissan počeće prodaju modela Tiida i na tržištu Starog kontinenta. Svojom cenom model Tiida smestiće se između modela Note i Qashqai, čime bi se mogla popuniti "rupa" nastala povlačenjem modela Almera i Primera...
Japanska kompanija Subaru ubrzo će na tržište plasirati novi Justy. Novi mališan iz kuće Subaru deliće platformu i tehnička rešenja sa nedavno predstavljenim modelom Daihatsu Sirion...
Mala familija MPV (Multi Practic Vehicle) modela u poslednje vreme beleži zavidnu popularnost. Lider u ponudi MPV modela, kompanija Citroen, na tržište će uvesti svoj peti MPV, koji će nositi ime C3 StreetLounge...
Serija Mini Challenge u Velikoj Britaniji postoji već sedam godina. Rastuća popularnost i globalno širenje pomenutog takmičenja podstaklo je vodeće u Miniju da predstave model koji će obeležiti jednu takmičarsku epohu malenog "Britanca"...
Kompanija Chevrolet Europe za predstojeći sajam automobila u Frankfurtu pripremila nam je nekoliko iznenađenja. Jedno od njih naslednik modela Kalos, koji će nositi ime AVEO. Kvalitetan enterijer, dinamičan dizajn i efikasniji agregati su jako argumanti koji će pomoći Aveo da "zagrize" što veći deo tržišnog kolača...