AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen - prodajni rezultati

Volkswagen - prodajni rezultati

Koncern Volkswagen, koji ima ambicije da postane najveći svetski proizvođač automobila, prošle godine prodao je 6,189 miliona automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na 2006. godinu od 7,9%. Ovo je najbolji prodajni rezultat u istoriji nemačke kompanije...

Ono što ohrabruje čelnike u Volsburgu jeste podatak o rastu prodaje svih marki pod okriljem VW-a. Španski Seat zabeležio je simbolično povećanje prodaje u 2007. godini, od 0,4%, na 431 000 automobila. Volkswagen je pod svojim imenom prodao 3,66 miliona jedinica, što predstavlja međugodišnji rast od 7,8%, dok je Audi zabeležio međugodišnje povećanje prodaje od 6,5%, na 964 200 automobila. Najveći rast prodaje od svih marki pod "kapom" Volkswagena zabeležila je češka Škoda. Kompanija iz Mlade Boleslave prošle godine prodala je 630 000 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na 2006. godinu od 14,8%. Od premium brendova Volkswagena, treba istaći fantastične prodajne rezultate automobila marke Bugatti. Kompanija Bugatti uspela je prošle godine da proda 81 automobil, što je za 80% više nego 2006. godine. Supersportski Lamborghini, još jedan EXLUSIVE brend pod "kapom" Volkwagena, objavio je rast prodaje od 14,8%. Tačnije u 2007. godini Lamborghini je prodao 2400 automobila. Bentley je u 2007. godini zabeležio istorijski uspeh. Prvi put ova kompanija uspela je da pređe granicu od 10 000 prodatih automobila, što predstavlja rast prodaje od 6,7%. Najbolju prodaju po regionima, koncern Volkswagen zabeležio je u Brazilu, Kini i Istočnoj i Srednjoj Evropi. U Brazilu je koncern Volkwagen zabeležio povećanje prodaje od 32% (581 300 automobila), u Kini je zabeležen rast prodaje od 28% (910 500 automobila) a u Istočnoj i Srednjoj Evropi zabeležen je rast od 20,9 % (496 400 automobila). Pad prodaje zabeležen je u Nemačkoj (pad od 4,8%), Severnoj Americi (pad prodaje od 0,5%) i Južnoj Africi (pad od 8,7%). Goran Sarić - Automagazin

Mercedes-Benz - predstavljen facelift modela SL

Mercedes-Benz - predstavljen facelift modela SL

Iako je na tržištu u aktuelnoj generaciji prisutan samo tri godine, kompanija Mercedes-Benz odlučila je da "zategne bore" modelu SL. Podsetimo, model SL je u ponudi Mercedes-Benza još od pedesetih godina prošlog veka, kada je verzija 190 SL osvajala srca svih onih koji su želeli trokraku zvezdu na haubi, ali i vetar u kosi. Zadnji deo osveženog SL-a izmenjen je minimalno, ali dizajnerske novosti prikazane su na prednjem delu automobila...
Fiat 500 Felipe Massa Edition

Fiat 500 Felipe Massa Edition

Kompanija Ferrari prošle sezone postigla je velike uspehe u Formuli 1, osvojivši šampionske titule u obe konkurencije. Pehare u konkurenciji vozača i konkurenciji konstruktora Fiat želi iskoristiti za povećanje prodaje serijskih modela automobila. Fiat 500 Felipe Massa Edition je pred nama...
Mazda 2 - u Ženevu i¨kao trovratni model

Mazda 2 - u Ženevu i¨kao trovratni model

Na predstojećem sajmu automobila u Ženevi kompanija Mazda predstaviće svoj novi model, Mazda 2, ali u trovratnoj karoserijskoj izvedbi, koji bi trebao proširiti atraktivan portfolio, pored četvorovratnog sedana i petovratnog hatchbacka...
Nova HONDA Accord - prve fotografije

Nova HONDA Accord - prve fotografije

U trenutku kada japanska kompanija Mazda predstavlja novu "šesticu", konkurent iz Japana predstavio je svoj koncept Honda Accord Tourer Concept koji bi trebao učvrstiti odličnu poziciju Honde u konkurenciji automobila srednje klase...
Volvo - nova tehnologija za sprečavanje sudara

Volvo - nova tehnologija za sprečavanje sudara

Volvo Cars je nedavno predstavio novu pametnu (smart) tehnologiju koja pomaže kod izbegavanja štete na automobilu. Ova nova tehnologija je karakteristična po automatskom kočenju ukoliko pešak stane ispred vozila. Druga opcija je "Collision Avoidance by Auto Steering", odnosno izbegavanje sudara preko automatskog skretanja. Pomoću ove tehnologije detektuje se mogućnost frontalnog sudara zbog promene trake u kojoj se vozi i i automobil automatski skreće da bi se izbegao sudar.
Mercedes CLS - facelift

Mercedes CLS - facelift

Mercedes-Benz CLS rvi put javnosti je predstavljen 2004. godine, kada je otvorio jedan potpuno novi segment kupeovskih limuzina sa četvoro vrata. Posle 4 godine na tržištu, nemački proizvođač predstavlja nam facelift izvedbu svog uspešnog modela...
Volvo lansira Powershift – Dva prenosa u jednom

Volvo lansira Powershift – Dva prenosa u jednom

Dvolitarski turbo modeli Volvoa C30, S40 i V50 sada su dostupni i u verzijama sa potpuno automatizovanim prenosom brzina. Novi Powershift je jedinica sa šest brzina. Sadrži dvostruko kvačilo, koje osigurava udobnost kod menjanja brzina jednaku onoj kod potpuno automatizovanog prenosa, ali sa performansom koja se očekuje od manuelnog menjača. Pored ovog, značajno smanjuje potrošnju goriva u odnosu na standardni automatski menjač.
Mercedes-Benz C-Klasa - omiljeni automobil Nemaca

Mercedes-Benz C-Klasa - omiljeni automobil Nemaca

Mercedes-Benz C-Klasa je u Nemačkoj osvojila najveći broj glasova za nagradu najpopularniji automobil. ADAC je miljeniku iz Stutgarta predstavila "Yellow Angel 2008" nagradu. C-Klasa je od samog lansiranja, u martu 2007, postavila novi standard u svom tržišnom segmentu...
Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Toyota Srbija uspela: Za Ondekoza u Beogradu !

Povodom koncerta čuvene japanske trupe "Za Ondekoza", juče je u Beogradskoj Areni održana press konferencija kojoj su prisustvovali direktor kompanije Toyota Srbija, Slobodan Radoičić i direktor "Arene Beograd", organizatora ovog koncerta, Đorđe Milutinović. Podsetimo, Za Ondekoza bubnjari 12. februara u Sava Centru predstaviće perkusionističko taiko umeće i svoj način života i filozofiju, sažetu pod geslom: trčati, svirati i planeti na Zemlji...
BMW M5
Slika nedelje