Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - visoki ciljevi u 2008. godini
Objavljeno: 09.01.2008.
Prodajni rezultati kompanije Hyundai u 2008. godini mogli bi dostići brojku od 3,11 miliona prodatih automobila, što predstavlja povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu od velikih 19,6 %. Samo na tržištu Koreje očekuje se prodaja od 670.000 jedinica...
To bi predstavljalo povećanje od 8% u odnosu na prodaju korejskih distributera u prethodnoj godini. Izvozna prodaja Hyundaija, prema procenama, treba da dotigne brojku od 1,13 miliona automobila, što bi predstavljalo međugodišnje povećanje od 4,6%. Proizvodni pogoni Hyundaija u Indiji, Kini, Turskoj i USA, trebali bi povećati prodaju za 46%, na 1,31 milion automobila.
Podsetimo, kompanija Hyundai uspela je u 2007. godini da ostvari međugodišnje povećanje prodaje od 4,1%, prodavši 2.602.322 automobila. Najveći rast prodaje od 7,6% zabeležen je na domaćem, korejskom tržištu, gde je u 2007. godini prodato 625.275 automobila.
Goran Sarić - Automagazin
Dok ovo pišemo vozači iz Srbije, Crne Gore, regiona i naravno Bosne i Hercegovine polako se okupljaju u Banja Luci. Tačnije, na stazi Zalužani, gde će se tokom predstojećeg vikenda održati kružna trka za Otvoreni Šampionat Republike Srpske, BiH, Srbije i po prvi put Centralno Evropske Zone.
Bavarska kompanija BMW juče je proslavila jubilej svog malog SUV modela X3. Sa proizvodnih traka fabrike Magna Steyr u austrijskom Gracu sišao je 500.000. preimerak, što je za pet godina proizvodnje odličan rezultat...
Još od 2005 godine, Daimler sa izuzetnim uspehom nudi visoko efikasnu BlueTec dizel tenologiju za komercijalna vozila. Oko 160.000 BlueTec komercijalnih vozila se od tada pojavilo na evropskim ulicama, uključujuci Mercedes-Benz teretna vozila, Mercedes-Benz transporter Vario, kao Mercedes-Benz i Setra autobuse...
Odmah posle objavljivanja informacije o ulaganju 600 miliona Eura u proizvodne pogone u Rastattu, u Nemačkoj, kao bomba odjeknula je vest o odluci kompanije Mercedes-Benz da izgradi fabriku u Mađarskoj...
Mnogi od nas kupovinu nečeg "velikog" rado podele sa svojim najboljim prijateljima. S obzirom da pas važi za najvernijeg čovekovog prijatelja, vozači koji poseduju psa imaju tendenciju da kupe automobil kojim će zadovoljan biti i njihov kućni ljubimac. Kompanija Honda istinski se potrudila da zadovolji pomenutu grupu kupaca...
Kao što smo i najavili kompanija Subaru juče je u Japanu predstavila novi veliki karavan za sedam putnika. Atraktivni MPV model svojom dužinom približava se modelu Legacy Combi, visinom modelu Tribeca i širinom modelu Forester. Subaru Exiga oslikava aktuelnu strategiju menadžmenta o proizvodnji porodičnog automobila za duga putovanja, koji poseduje visok nivo aktivne i pasivne bezbednosti...
U prisustvu članova diplomatskog kora, uglednih zvanica iz javnog i političkog života, predstavnika medija, a u okviru obeležavanja Nacionalnog dana Švedske, 16. juna u rezidenciji ambasadora Švedske promovisan je početak saradnje Volvoove službe za diplomatsku prodaju i Grand Motorsa, eksluzivnog zastupnika Volvo automobila za Srbiju.
"Gvožđe se kuje dok je vruće" - jeste poslovica koju su sledili čelnici kompanije Subaru. Posle 14 godina svetlost dana ugledala je prva Impreza hatchback, a uskoro na tržište stiže i Impreza Coupe, model kojim Subaru atakuje na tržišni segment u kome vladaju BMW 3 Coupe i Nissan 350Z...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da će Siam Toyota Manufacturing Co., Ltd. (STM), centar za proizvodnju motora TMC na Tajlandu, izgraditi novu fabriku da bi se godišnji kapacitet proizvodnje dizel motora uvećao za 150.000 vozila u 2010. godini...