Najnovije vesti iz auto industrije
I Škoda Made in Russia
Objavljeno: 30.11.2007.
U sredu, 28. novembra kompanija Škoda započela je sklapanje svojih modela u ruskom pogonu u mestu Kaluga. Pomenuti proizvodni pogon mogao bi vremenom preuzeti i proizvodnju kompletnog automobila, što će najviše zavisiti od prodajnih rezultata češke kompanije...

Kapacitet proizvodnog pogona u Kalugi iznosi 150.000 jedinica godišnje. Preko 40% od ukupne proizvodnje činiće proizvodi Škoda Auto. U montažnoj hali zaposleno je 3.000 radnika, a proizvodiće se modeli Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Fabia nove generacije. "Rusija danas važi za jako važno strategijsko tržište sveta za Škoda Auto i njegov kapacitet će u najbližoj budućnosti porasti." - izjavio je gospodin Jan Hurt, direktor Škoda Auto Rusia.
Početkom 2009. godine Škoda Auto planira početak kompletne proizvodnje automobila u pomenutom pogonu, kada će procenat ruskih dobavljača porasti na zavidnih 30%. Odluka o proizvodnji Škoda modela u Kalugi pala je posle razmatranja nekoliko odlučujućih faktora. Među njima su blizina sa Moskvom (200 kilometara), zatim povezanost sa najvećim centrima železnicom. U Kalugi je smešten i univerzitet, koji će, prema rečima čelnika Škode, predstavljati sjajan potencijal. Još jedan važan faktor u donošenju odluke o proizvodnji u Kalugi bio je odlična, već postojeća, infrastruktura.

Od početka do oktobra 2007. godine kompanija Škoda Auto prodala je na tržištu Ruske Federacije oko 27.000 automobila, što je povećanje u poređenju sa prošlom godinom od neverovatnih 82,7%. Najprodavaniji model Škode na ruskom tržištu jeste Octavia Tour sa motorom 1.4 litra snage 75 KS i 1,6 od 102 konjske snage.
Goran Sarić - Automagazin
Nakon što je od najvišeg čoveka na svetu (2,58 metara), Leonid Stadnyka, dobio pismo u kojem opisuje svoje probleme vezane za prevoz, ukrajinski predsednik Viktor Juščenko je angažovao grupu stručnjaka iz ukrajinskog ZAZ-a, da osmisli posebno prilagođen automobil...
Na upravo završenoj, bijenalnoj sajamskoj manifestaciji BG CAR SHOW 02, kompanija Hyundai Auto Beograd je izdala gotovo 400 predračuna za modele iz Hyundai game. Automobili nove i generacije, i30 i i10, veoma su dobro startovali na tržištu Srbije...
Kompanija Suzuki je na sajmu automobila u New Yorku konačno kompletirala svoju "triologiju" vozila modelom Kizashi 3. Reč je o konceptu automobila koji će uvesti Suzuki u srednju klasu automobila, koji bi svetlost dana trebao ugledati 2010. godine...
BG CAR SHOW 02 uspešno je završen, a mi Vam serviramo 3. deo fotografija snimljenih pod kupolama Beogradskog sajma. Ovoga puta, naša pažnja bila je usmerena na šarmantne lepotice, koje su učinile da ova izložba automobila izgleda lepše i zabavnije. Fotografije pogledajte klikom na
LINK. Uživajte...
Automobil koji je postavio svet na točkove, Ford Model T, u 2008. godini slavi 100 godina postojanja i tim povodom Ford planira seriju manifestacija u čast ovog legendarnog vozila. Fordova automobilska divizija (Ford Motor Company) je, uz podršku kompanije za finansiranje, Ford Motor Company Fund, glavni sponzor najveće proslave na svetu, stogodišnjice vozila Ford Model T...
Nova Mazda2 proglašena je za World Car of the Year 2008. Od početne liste od 39 novih automobila iz celog sveta, naslov svetskog automobila godine objavljen je danas na New York International Auto Showu. Mazda 2 pobedila je ispred Fordovog Mondea i Mercedesove C klase...
Na sajmu automobila u New Yorku kompanija Kia Motors otkrila je potpuno novi koncept imena KOUP. Dvovratni kupe sa agresivnim dizajnom i snažnim 2-litarskim tubo benzincem predstavlja budućnost ove južnokorejske marke na prekookeanskom tržištu...
Stručni žiri nemačkog magazina Autobild, koji čine profesinalni vozači, stručnjaci i glavni urednici svih najnovijih 26 licenciranih izdanja, uz učestvovanje nekoliko miliona čitalaca, izabrao je najbolje automobile za 2008. godinu, u 6 kategorija...
Kao i prethodne godine, Mercedes-Benz će podržati 5 Beogradski festival igre, koji se održava od 4. do 19. aprila 2008 godine. "Da je festival sledio svoju zvezdu, dokazao je i Mercedes-Benz koji nastavlja da podržava organizaciju Beogradskog festivala igre." - izjavila na jučerašnjoj press konferenciji, u Skupštini grada, Aja Jung, direktor i selektor festivala.