Najnovije vesti iz auto industrije
Volvo C70 stigao u Srbiju - cene poznate
Objavljeno: 10.11.2007.
Dugoočekivani, potpuno novi Volvo C70, stigao je na tržište Srbije. Generalni uvoznik automobila marke Volvo, Ford i Land Rover, kompanija Grand Motors, na jučerašnjoj PRESS konferenciji obeležila je početak prodaje druge generacije Volva C70, jednog od najsigurnijih kabrioleta na tržištu. Cena osnovne izvedbe modela Volvo C70, opremljena 2,4-litarskim benzinskim agregatom, iznosi 37.260 Eura sa carinom i PDV-om...

Na konferenciji za novinare, pored PR Manager-a, Danijele Simović, govorili su i generalni direktor Stanko Radić, kao i direktor prodaje kompanije Grand Motors, Saša Rudić. "Možda ne zvuči logično, ali smatram da je ovo pravi trenutak za predstavljanje jednog kabrioleta. Ne proleće, kada se većina kupaca kabrioleta odlučuje za taj automobil, već sada, kako bi potencijalni kupci imali dovoljno vremena da razmisle i izaberu najbolju opciju. Siguran sam da je upravo Volvo C70 najbolji izbor. Moram proznati da sam se juče i lično uverio da njegov tvrdi krov može potpuno da se spusti ili podigne za samo 26 sekundi." - istakao je Stanko Radić, generalni direktor kompanije Grand Motors.

Već prilikom lansiranja prvog C70 modela, 1996. godine, cilj je bio napraviti jedan od najsigurnijih kabrioleta na svetu. Kada je došlo vreme za izradu druge generacije ovog modela, Volvo je odlučio da ode korak dalje i da ga još više učini sigurnim. Novi Volvo C70 ima dvostruko jaču torzionu čvrstinu u odnosu na prethodnika zahvaljujući poboljšanoj konstrukciji automobila, koja doprinosi boljim voznim svojstvima.
Volvo je proširio i paletu motora za C70, sa 2,0 litarskim četvorocilindarskim turbodizelom, koji razvija snagu od 136 KS, uz maksimalni Obrtni moment od 320 Nm. Potrošnja je samo 6,1 l na pređenih 100 km, ubrzanje do „stotke“ se obavlja za 11,0 sekundi, a maksimalna brzina je 205 km/h. Dizel filter čađi spada u standardnu opremu.
Goran Sarić - Automagazin
Šef Volkswagenovog sektora za razvoj motora, Wolfgang Steiger, nedavno je potvrdio da će u sledećoj generaciji modela Golf biti dostupna "Stop-Start" tehnologija i manji motori zapremine 1.0 i 1.2 litra...
Mitsubishi Motors Corporation (MMC) obezbediće 10 električnih automobila, modela i-MiEV, koji će biti u službi Konferencije G8 Hokkaido Toyako Summit. Automobili će služiti za prevoz predstavnika i članova medija, kao i VIP zvanica...
Špekulacijama vezanim za dolazak nove generacije modela Ford Focus RS došao je kraj. Kompanija Ford odlučila je da javnosti predstavi zvanične fotografije Focusa RS snimljene prilikom testiranja na stazi Nirburgring i kao i informaciju da će Focus RS u produkcijskoj verziji biti predstavljen krajem sledećeg meseca na sajmu automobila u Londonu...
Kompanija Mitsubishi na sajmu automobila u Parizu prvi put javnosti će predstaviti hatchback verziju modela Lancer. Već po prvim zvaničnim fotografijama možemo zaključiti da su dizajneri Mitsubishija pretvorili Lancer u poželjan i atraktivan kompakt...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je u Nagoji (Japan) na konferenciji za medije koju je finansirala vlada Australije, da će početi sa proizvodnjom “Camry Hybrid” automobila u Altona fabrici Toyota Motor Corporation Australia Ltd. (TMCA)...
Japanska kompanija Mazda nedavno je predstavila odlične prodajne rezultate koje je postigla Mazda Motor Europe, i potvrdila rekordnu prodaju na starom kontinentu. U maju mesecu u Evropi je prodato 31.200 Mazda automobila, što se do sada nikada nije dogodilo...
Šesta generacija Porschea 911, poznata pod internim imenom 997, na tržištu se nalazi od 2004. godine. Nemačka kompanija odlučila je da ove godine predstavi modernizovanu modelsku liniju u verzijama Carrera i Carrera S. 5. jula zvanično će u Evropi biti predstavljen novi Porsche 911...
Sektor Mercedes-Benz Cars - brendovi Mercedes-Benz, AMG, Smart i Maybach - ukupnom prodajom od 111.100 vozila u maju 2008, skoro dostigli prodaju iz istog perioda prethodne godine od 116.000 vozila za mesec maj 2007...
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...