Najnovije vesti iz auto industrije
Suzuki Splash - blizanac Opel Agile je stigao
Objavljeno: 15.05.2007.
Posle predstavljanja koncept verzije modela Splash, mali Japanac je privukao zavidan broj simpatija i svima je bilo jeasno da će gradski Suzuki dočekati serijsku proizvodnju. Suzuki Splash je predstavljen neposrednbo posle prezentacije Opel Agile, ali to nije slučajnost...
Naime, Suzuki Splash je tehnički blizanac Opelove Agile, što se da zaključiti već na prvi pogled. Ista platforma, isti agregati, oprema, ali i karoserija. Dimenzije malog Splasha su 3700 x 1700 x 1600 milimetara. Pod haubom će disati tri agregata. Jedan je trocilindrični benzinski zapremine 1 litar, koji razvija 65 KS, a drugi benzinac je 1,2-litarski četvorocilindraš koji isporučuje 86 konjskih snaga. Čast naftaša braniće dobro poznati 1.3 CDTI "common - rail" snage 75 konjskih snaga. Benzinski agregati razvijeni su u Suzukiju, dok je "naftaš" poreklom iz Opela, odnosno Fiata, a po licenci će se proizvoditi u Indijskom pogonu Suzukija. Svi agregati oslobađaju 120 - 140 grama CO2 po pređenom kilometru.

Suzuki Splash proizvodiće se u Mađarskoj, kao i modeli Swift, SX4 i Ignis. Plan Suzukija je proizvodnja 60.000 jedinica Splasha godišnje. Projekat Splash se uklapa u novi strateški plan Suzukija o povećanju proizvodnje u Magyar Suzuki Corporation (MSC) na 300.000 automobila godišnje. Suzuki Splash svetsku premijeru doživeće na sajmu automobila u Frankfurtu, tekuće godine, dok će do prvih kupaca stići početkom sledeće godine.
Goran Sarić - Automagazin
Kao i prethodnih godina, i ove godine Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede-Republička direkcija za vode organizovali su manifestaciju Dan Dunava u saradnji sa svim zainteresovanim stranama. Ova manifestacija je ustanovljena 2004. godine od strane Međunarodne komisije za zaštitu reke Dunav (International Commission for Danube Protection – ICPDR)...
Savršena kombinacija Mercedes dizajna i mode predstavljena je novim izgledom Mercedes-Benz nedelje mode u Berlinu proleće/leto 2009, održana po treći put od 17. do 20. jula 2008. Odevena u garderobi poznatih dizajnera, top model Eva Padberg upoznala je novi i imperesivni Mercedes-Benz GLK.
Subaru Impreza je nagrađena najvišim rejtingom na testu za najbezbedniji putnički automobil u Japanu za fiskalnu 2007. godinu. Testiranje je sprovedeno u okviru JNCAP (Japan New Car Assesment Program) japanskog test-programa za novoproizvedena vozila...
U organizaciji ASK Balkan 05. i 06. jula 2008-me godine prema kalendaru SAMSS-a kružne trke se vraćaju u Beograd. Pored Šampionta Srbije takmičenje je uvršćeno i u kalendar CEZ-a pa će pored naših najboljih automobilista snage odmeriti i takmičari iz Crne Gore.
Prema novim informacijama, naslednik modela 166, Alfa Romeo 169, imaće pogon na zadnje točkove, a pod haubom će disati i novi šestocilindrični agregat zapremine 3.0 i 3.5 litra snage od 250 do 300 konjskih snaga...
Laskava nagrada "Art Link Audi" – Najperspektivniji mladi muzičar u 2008. godini, uručena je sinoć sedamnaestogodišnjoj pijanistkinji Sari Vujadinović i mladom kompozitoru Luki Čubrilu, u Kristalnoj dvorani hotela Hayatt u Beogradu. Generalni pokrovitelj nagrade Audi, dodeljuje novčanu nagradu, dok ArtLink obezbeđuje snimanje CD-a, koncerte i promociju narednih godinu dana...
U četvrtak 26. juna svečano je otvoren Hyundai O Polo caffe, koji će ubuduće biti mesto okupljanja ljubitelja Hyundai vozila i onih koji to nameravaju da postanu. Brojne zvanice, članove Hyundai cluba, predstavnike medija i javne ličnosti pozdravili su direktor Hyundai Auto Beograd, gospodin Slavc Habič i vlasnik caffea 'O Polo, gospodin Aleksandar Dursun...
U prisustvu uglednih zvanica, dosadašnjih kupaca, poslovnih partnera i novinara iz elektronskih i štampanih medija, Scania Srbija d.o.o. je 20. juna na izlasku iz Niša u pravcu Sofije otvorila svoju prvu poslovnu jedinicu van Beograda – moderan servis za vozila poznatog švedskog proizvođača kamiona, autobusa i dizel motora...
Ponovo, kao i prošle godine, premijum proizvod Mercedes-Benz pojavio se među pobednicima istraživanja kupaca u SAD-u, koje je urađeno od strane J.D. Power and Associates, čuvenog američkog instituta za istraživanje tržišta...