Volkswagen - prodajni rezultati
Koncern Volkswagen, koji ima ambicije da postane najveći svetski proizvođač automobila, prošle godine prodao je 6,189 miliona automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na 2006. godinu od 7,9%. Ovo je najbolji prodajni rezultat u istoriji nemačke kompanije...
Ono što ohrabruje čelnike u Volsburgu jeste podatak o rastu prodaje svih marki pod okriljem VW-a. Španski Seat zabeležio je simbolično povećanje prodaje u 2007. godini, od 0,4%, na 431 000 automobila. Volkswagen je pod svojim imenom prodao 3,66 miliona jedinica, što predstavlja međugodišnji rast od 7,8%, dok je Audi zabeležio međugodišnje povećanje prodaje od 6,5%, na 964 200 automobila. Najveći rast prodaje od svih marki pod "kapom" Volkswagena zabeležila je češka Škoda. Kompanija iz Mlade Boleslave prošle godine prodala je 630 000 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na 2006. godinu od 14,8%. Od premium brendova Volkswagena, treba istaći fantastične prodajne rezultate automobila marke Bugatti. Kompanija Bugatti uspela je prošle godine da proda 81 automobil, što je za 80% više nego 2006. godine. Supersportski Lamborghini, još jedan EXLUSIVE brend pod "kapom" Volkwagena, objavio je rast prodaje od 14,8%. Tačnije u 2007. godini Lamborghini je prodao 2400 automobila. Bentley je u 2007. godini zabeležio istorijski uspeh. Prvi put ova kompanija uspela je da pređe granicu od 10 000 prodatih automobila, što predstavlja rast prodaje od 6,7%. Najbolju prodaju po regionima, koncern Volkswagen zabeležio je u Brazilu, Kini i Istočnoj i Srednjoj Evropi. U Brazilu je koncern Volkwagen zabeležio povećanje prodaje od 32% (581 300 automobila), u Kini je zabeležen rast prodaje od 28% (910 500 automobila) a u Istočnoj i Srednjoj Evropi zabeležen je rast od 20,9 % (496 400 automobila). Pad prodaje zabeležen je u Nemačkoj (pad od 4,8%), Severnoj Americi (pad prodaje od 0,5%) i Južnoj Africi (pad od 8,7%). Goran Sarić - Automagazin