Najnovije vesti iz auto industrije
Sajam u Frankfurtu - predstavljen redizajnirani Ford Focus
Objavljeno: 11.09.2007.
Posle tri godine od uvođenja na tržište, kompanija Ford je odlučila da zategne bore modelu Focus. Modernizovan izgled koji sledi najnoviji dizajnerski smer evropskog Forda, kinetički dizajn i menjač sa dve lamele, osnovne su promene na osveženom Focusu...
Na prvi pogled primećujemo da dinamički dizajnirana svetla zadiru dublje u bok automobila, a maska hladnjaka podseća na rešenja koja smo već videli na novom Ford Mondeu i S-Maxu. Izmene je pretrpeo skoro svaki detalj na automobilu. I bok automobila pretrpeo je izmene. Celom dužinom automobil seče linija, koja osveženi Focus čini još agresivnijim, a celokupnoj atraktivnosti automobila doprinosi i zadnja LED svetlosna grupa. Unutrašnjost automobila je takođe bitno osvežena. Materijali su sasvim novi, izmenjena je instrumantalna ploča, središnja konzola i ponuda audio i navigacionih sistema.

Među najinteresantnija tehnička rešenja svakako treba izdvojiti menjač sa dve lamele, nazvan PowerShift, koji je razvila firma Getrag, a koji predstavlja odgovor na sve popularniji DSG menjač iz konkurentske kuće Volkswagen. U prodaju inovativni Focus stiže tekuće godine. U ponudi će biti i verzija ECOnetic, koja će emisiju CO2 u agregatu 1.6 TDCi smanjiti na samo 115 g/km. Ford obećava da će osveženi Focus opremljen agregatom 2.0 TDCi, u kombinaciji sa PowerShift menjačem, trošiti 10% manje goriva nego u kombinaciji sa konvencionalnim automatskim menjačem. Sledeći "zeleni" Focus biće model 1.8 FlexiFuel koji za pogon koristi benzin i E85. Od sledeće godine, osveženi Focus u ponudi će biti i sa Start tasterom, koji će eleminisati potrebu za klasičnim ključem.
Goran Sarić - Automagazin
Kao i ranijih godina, u završnici evropske lige šampiona u fudbalu (UEFA Champions League), Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju, nudi ograničenu količinu automobila spremnih za isporuku po posebnim, vrlo povoljnim cenama...
Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
Najsnažniji serijski Volkswagen Golf, model Golf 3.2 V6 R32, zahvaljujući proslavljenoj nemačkoj kompaniji za tuning, Abt Sportsline, dobio je novu "porciju" snage i atraktivniji izgled, koji ni najzagriženije ljubitelje tuninga neće ostaviti ravnodušnim...
Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati
OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...