Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes C 63 AMG dolazi 2008. godine
Objavljeno: 05.07.2007.
Mercedes je u saradnji sa kompanijom AMG svetu predstavio najsnažniji sedan srednje klase. Automobilska javnost očekivala ga je sa velikim nestrpljenjem i posle puno špekulacija vezanih za snagu, i špijunskih fotografija, pred nama je Mercedes C 63 AMG. 457 KS snažan "bilder" na tržište stiže početkom 2008. godine...

C 63 AMG dobio je individualizovan originalan optički paket, koji ga čini agresivnijim od "normalne" C klase. Izmenjeni prednji branik se stara za dovoljno vazduha kako za kočioni sistem, tako i za super snažni agregat, ali i za dovoljno pritiska na podlogu pri visokim brzinama. Pod haubom se krije 6,2-litarski V8 agregat koji isporučuje 457 konjskih snaga i obrtni moment od 443 Nm pri 5.500 o/min. Sa ovim agregatom C 63 AMG do stotke sprinta za samo 4,5 sekundi, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Prema ovim podacima, BMW sa modelom M3 i Audi RS4 mogu samo da se poklone. Ipak, sačekajmo prve rezultate sa test staza, jer C 63 AMG je težak 1.730 kilograma, što može uticati na ponašanje na stazi. Ali, ni konkurenti nisu puno lakši, i sigurno je da su inženjeri AMG-a naparavili dobar posao.

Za prenos snage na podlogu brine se automatski 7G-Tronic menjač, koji raspolaže sa tri moda: Comfort, Sport i Manual. Poslednji mod omogućava vozaču promenu stepena prenosa palicama iza upravljača. Automobil je "obuven" u 18" točkove sa pneumaticima 235/40 napred i 255/35 pozadi. Uz doplatu mogu se dobiti u 19" felne sa pneumaticima 235/35 napred i 255/30 pozadi. Tradicionalno, Mercedes i AMG su veliku pažnju posvetili bezbednosti. Standardnu opremu činiće ESP program stabilnosti i još puno elemenata pasivne i aktivne sigurnosti. Tržišna premijera zakazana je za početak sledeće godine.
Wallpaper novog C 63 AMG modela možete pogledati u galeriji Automagazin portala.
Goran Sarić - Automagazin
Juče je u prodajnom centru kompanije Grand Motors, generalnog uvoznika Forda, Volvo-a i Land Rovera, ozvaničena tržišna premijera novog Land Rover Defendera 2007. Kompanija Grand Motors iskoristila je ovu priliku i uručila ključeve novog Defendera prvim kupcima, predstavnicima kompanije VIP Mobile...
U svojoj istoriji kompanija Volkswagen nije imala puno automobila sa sportskim ambicijama, koji su zaslužili kultni status. Ipak, treba istaći dva modela: Golf GTI i Scirocco. I dok je GTI preživeo sve epohe, Scirocco tu sreću nije imao...
Nemački fudbalski gigant, FC Bayern, pojačao je svoje redove za predstojeću sezonu sa novom flotom lepotana marke Audi. Iz Premium Audi flote Luca Toni, Bastina Schweinsteiger i Martin Demichelis izabrali su grandiozni Q7, dok su se Daniel van Buytenn, Valerien Ismael kao i golman Oliver Kahn odlučili za superbrzi luksuzni S8.
TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) juče je objavila da će svi novi modeli porodičnih automobila ove marke u bliskoj budućnosti na japanskom tržištu biti opremljeni bočnim vazdušnim jastucima SRS (Supplemental Restraint System) za prednja sedišta, kao i bočnim vazdušnim zavesama već u standardnoj opremi...
Pre nekoliko dana legendarnom Aston Martinu završena je jedna era, ali ne toliko zbogkraja proizvodnje Vanquisha, koliko zbog gašenja proizvodnje u fabrici u Newport Pagnellu. Pogoni se sele u Gaydon...
Jedan posetilac nedavno održanog Festivala brzine u Goodwoodu, u Engleskoj, bio je neprijatno iznenađen kada je izbliza video da rđu na slavnom Bugatti Veyronu. Neverovatno je da jedan od najskupljih automobila na svetu nije otporan na koroziju...
Kompanija Volkswagen na sajmu automobila u Frankfurtu predstaviće studiju automobila koji će pokušati da preuzme deo tržišnog kolača koji sebično drži rumunska Dacia sa jeftinim Loganom...
Inženjeri i tehničari kompanije Audi već dugo vremena demonstriraju efektivnost FSI tehnologije u kombinaciji sa turbo punjačem. Dokaz kvaliteta je osvajanje titule "Motor Godine" za 2.0 FSI agregat. Koncept ovog agregata je identičan sa konceptom 1.4 TFSI agregata, kojim Audi proširuje ponudu motora u modelu A3...
Ford Motor kompanija planira razvoj fabrike u Krajovi, u Rumuniji, u jedno od najvažnijih postrojenja koja pružaju podršku zahtevima proizvodnje vozila i motora Forda u Evropi, saopštila je juče kompanija.