AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Predstavljena Mazda 5 facelift

Predstavljena Mazda 5 facelift

Mazda 5 preživela je jedan kvalitetan facelift, koji će joj doneti novu energiju za dalji uspešan tržišni život. Ipak, u Mazdi se nisu zadovoljili samo blagim kozmetičkim zahvatima, pa su izmene pretrpeli i motori, ali i izgled enterijera...
Mercedes-Benz C-klasse Business - stvoren za menadžere

Mercedes-Benz C-klasse Business - stvoren za menadžere

Kompanija Mercedes-Benz, sada već tradicionalno, u ponudi ima specijalni Business paket opreme. Business paket trenutno je dostupan u modelima klase B i klase E, ali Mercedes je odlučio da ovim paketom opreme iznenadi i sve buduće kupce nove C klase. Business paket biće dostupan uz sedan ili karavan verzije C 180, C 200, C 200 CDI i C 220 CDI...
CEO  Porschea ima godišnju platu 65 miliona Eura?

CEO Porschea ima godišnju platu 65 miliona Eura?

Kompanija Porsche trenutno svedoči uspešno poslovanje na svim poljima. U odnosu na prethodnu finansijsku godinu, Porsche je zabeležio 3,4% veći ukupni prihod, dok je prodaja automobila porasla za 0,7% na 97.515 jedinica. Da li je to opravdanje za godišnju platu Porsche CEO, gospodina Wendelin Wiedekinga od 65 miliona eura?
Hyundai Genesis - novi logo za korejsku limuzinu

Hyundai Genesis - novi logo za korejsku limuzinu

Kompanija Hyundai ove godine slavi velike uspehe, među kojima je u projekat poptune obnove game svojih modela. Na kraju godine, Hyundai Motor Company će proslaviti 40-dišnjicu postojanja i predstaviće svoj potpuno novi model Genesis. Na domaćem tržištu, u Koreji, novi model će predstaviti i novi logo, sa grbom raširenih krila i natpisom Genesis...
Opel Insignia - prvi video

Opel Insignia - prvi video

Kompanij Opel nedavno je pokrenula kampanju za svoj novi model srednje klase koji će se zvati Insignia. Prve fotografije detalja naslednika modela Vectra mogli ste pogledati OVDE, a sada je "u promet" pušten i prvi oficijalni VIDEO, koji možete pogledati klikom na LINK...
Auto Bild - Audi R8 osvojio priznanje Sports Car

Auto Bild - Audi R8 osvojio priznanje Sports Car

Nemački prestižni automobilski magazin "Auto Bild" titulu „SportsCar“ godine dodelio je modelu Audi R8. Ugledno priznanje Autobilda preuzeo je gospodin Werner Frowein, direktor kompanije quattro GmbH, u čijem pogonu u Neckarsulmu se i proizvodi Audi R8...
Seat u Martorellu proizveo 6-milioniti automobil

Seat u Martorellu proizveo 6-milioniti automobil

Iz glavnog proizvodnog pogona kompanije Seat, u petak, 30.11.2007. izašao je 6-milioniti automobil. Podsetimo, proizvodni pogon u Martorellu otvoren je 1993. godine kada su se tamo proizvodili samo modelu Ibiza i Cordoba. Danas Seat u Martorellu proizvodi 7 modela, koji koriste tri različite platforme...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje