AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd - nove usluge prodaje i servisa i novo radno vreme

Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd - nove usluge prodaje i servisa i novo radno vreme

U skladu sa trenutnom situacijom u zemlji, obaveštavam Vas da je kompanija Service Maxx Auto d.o.o. Beograd kao ovlašćeni prodavac i serviser za vozila iz programa Kia Motors i Volvo Cars, prilagodila radno vreme Kia centra Beograd i Volvo centra Beograd novonastaloj situaciji...

Shodno tome, služba prodaje i dežurni servis rade radnim danima od 8 do 14 časova,  a subotom od 8 do 11 časova. Kako bi podržali mere državnih organa u suzbijanju epidemije, u svim poslovnim prostorima higijensko-tehničke mere su podignute na najviši stepen zaštite kako bi se zaštitilo zdravlje zaposlenih i naših klijenata.

Servisne službe oba brenda uvele su novu uslugu namenjenu svim sadašnjim vlasnicima KIA i VOLVO vozila sa teritorije Beograda i šire okoline. Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kućnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, meila ili vebsajta prijave za ovu uslugu. Nakon prijave servisni savetnici će ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje. Važno je napomenuti da smo u servisima uveli i potpuni bezkontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i naše stranke i naši zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking web platformi poslovnih banaka koje koriste. Usluga je dostupna bez obzira da li je reč o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Kia centar Beograd i Volvo centar Beograd - nove usluge prodaje i servisa i novo radno vreme

Pored navedenog, oba centra ponudila su i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog vozila.

S tim u vezi, na oficijelnim web sajtovima www.kia.rs i www.volvocars.rs postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa našim prodajnim savetnicima. Putem aplikacija Skype, Viber i WhatsApp moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno i odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja. Detaljna informacija, opis usluge i kontakti za prijavu nalaze se na web stranicama www.kia.rs  i beograd.volvocars.rs.

Uvođenjem novih usluga u oba centra, kompanija Service Maxx Auto daje i svoj doprinos kampanji #OstaniKodKuće u svrhu zaštite zdravlja svih nas.

PR

Unapređeni Kia Stinger u Evropi do kraja godine

Unapređeni Kia Stinger u Evropi do kraja godine

Kia je nedavno predstavila podatke o unapređenom Stingeru, koji će se prodavati u Evropi. Kijina prestižna fastback sportska limuzina sada donosi osvežen dizajn sa kojim će učvrstiti svoj gran turismo karakter, dok je ujedno dobila mnoštvo novih tehnologija i bezbednosnih unapređenja...

Novi Dacia Sandero Stepway i Logan

Novi Dacia Sandero Stepway i Logan

Trećom generacijom Sandera Stepway i Logana Dacia jednim mahom obnavlja svoja  dva legendarna modela i redefiniše esencijalni, savremeni automobil, uvek usmeren na stvarne potrebe svojih kupaca po najboljim cenama...

Opelova specijalna akcija čišćenja lagera

Opelova specijalna akcija čišćenja lagera

U nove avanture možete krenuti i u novom automobilu! Opel Srbija pripremio je, pored postojećih akcijskih cena na pojedine modele  i dodatni  popust na sva vozila sa legera od čak 300 do 500 evra u zavisnosti od modela automobila...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje