Najnovije vesti iz auto industrije
I Škoda Made in Russia
Objavljeno: 30.11.2007.
U sredu, 28. novembra kompanija Škoda započela je sklapanje svojih modela u ruskom pogonu u mestu Kaluga. Pomenuti proizvodni pogon mogao bi vremenom preuzeti i proizvodnju kompletnog automobila, što će najviše zavisiti od prodajnih rezultata češke kompanije...

Kapacitet proizvodnog pogona u Kalugi iznosi 150.000 jedinica godišnje. Preko 40% od ukupne proizvodnje činiće proizvodi Škoda Auto. U montažnoj hali zaposleno je 3.000 radnika, a proizvodiće se modeli Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Fabia nove generacije. "Rusija danas važi za jako važno strategijsko tržište sveta za Škoda Auto i njegov kapacitet će u najbližoj budućnosti porasti." - izjavio je gospodin Jan Hurt, direktor Škoda Auto Rusia.
Početkom 2009. godine Škoda Auto planira početak kompletne proizvodnje automobila u pomenutom pogonu, kada će procenat ruskih dobavljača porasti na zavidnih 30%. Odluka o proizvodnji Škoda modela u Kalugi pala je posle razmatranja nekoliko odlučujućih faktora. Među njima su blizina sa Moskvom (200 kilometara), zatim povezanost sa najvećim centrima železnicom. U Kalugi je smešten i univerzitet, koji će, prema rečima čelnika Škode, predstavljati sjajan potencijal. Još jedan važan faktor u donošenju odluke o proizvodnji u Kalugi bio je odlična, već postojeća, infrastruktura.

Od početka do oktobra 2007. godine kompanija Škoda Auto prodala je na tržištu Ruske Federacije oko 27.000 automobila, što je povećanje u poređenju sa prošlom godinom od neverovatnih 82,7%. Najprodavaniji model Škode na ruskom tržištu jeste Octavia Tour sa motorom 1.4 litra snage 75 KS i 1,6 od 102 konjske snage.
Goran Sarić - Automagazin
Dobro poznatu i popularnu Toyotu Corollu Verso (test možete pročitati
OVDE) naslediće novi MPV model Toyote razvijen na platformi modela Auris, imena Auris Verso. Prema prvim najavama, Volkswagen Touran, Ford Focus C-Max, Opel Zafira i drugi konkurenti imaju razloga za brigu...
Kompanija Audi iza sebe ima najuspešnije polugodište u svojoj istoriji, prema kriterijumu broja prodatih automobila. Od januara do juna meseca ove godine kompanija iz Ingolstadta prodala je više od 516 hiljada automobila, što predstavlja međugodišnji rast od 1,4%...
Od trenutka uvođenja na tržište do danas prodato je više od 100.000 automobila nove generacije modela Renault Twingo. Francuska kompanija želi da obeleži ovaj veliki uspeh predstavljanjem limitirane serije modela Twingo Night & Day (Twingo noć i dan)...
Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...
Tokom jula, svake nedelje od četvrtka do subote, od 8 do 20 časova, Hyundai Auto Beograd u svom novom poslovnom centru u ulici Milutina Milankovića 7V organizuje dane otvorenih vrata, tokom kojih se vozila mogu kupiti uz značajne, specijalne popuste...
Mercedes-Benz Beograd vas poziva da uživate u Kosidbi na Rajcu - najuspešnijoj tradicionalnoj turističkoj manifestaciji u Srbiji za 2007 godinu, proglašenu od strane organizatora turističkih manifestacija...
Sa ukupnom prodajom 3.961.629 vozila u 2007. godini se poslovna grupa Hyundai-Kia Automotive Group probila na peto mesto među globalnim automobilskim proizvođačima. Godinu dana ranije Grupa je bila na 6. mestu, dok je ne tako daleke 1999., kad je nakon finansijskog kolapsa azijskih tržišta preuzeo Mong-Koo Chung, bila tek na 11. mestu...
Francuska kompanija Citoren važi za specijalistu u proizvodnji MPV modela. Ipak, odgovor na Modus, Merivu, Roomster, Note i slične konkurente nije imala, što će promeniti model C3 Picasso...
Tržište Japana ove godine dobija poseban poklon. Kompanija General Motors, u okviru obeležavanja 100-godišnjice postojanja, pripremila je specijalnu ediciju modela Corvette, nazvanu S-limited, pripremljenu specijalno za japansko tržište...