AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Lancia Phedra 2008 - premijera u Briselu

Lancia Phedra 2008 - premijera u Briselu

Na januarskom sajmu automobila u Briselu kompanija LANCIA predstaviće facelift verziju svog velikoprostornog porodičnog automobila Phedra, koji je nastao kao plod saradnje PSA i Fiat. Pored stilističkog retuša, nova Phedra može se pohvaliti i novim 2,2 Multijet agregatom iz grupacije PSA...
Pokrenut forum Toyota Srbija

Pokrenut forum Toyota Srbija

Pored odličnog internet sajta, kompanija Toyota Srbija nedavno je pokrenula i "Toyota Srbija Forum", namenjen svim vlasnicima, poštovaocima i fanovima ove japanske marke automobila. Na novom forumu na sva pitanja odgovaraće i oficijalni Toyota administrator...
Knight Rider - prvi promo video

Knight Rider - prvi promo video

Već u februaru američka publika će biti obradovana prvim delom retro serijala Knight Rider, koja se u originalu emitovala u osamdesetim godinama prošlog veka. U glavnoj ulozi u novom serijalu predstaviće se Justin Bruening, kome će "pomagati" iskusni David Hasselhoff (u ulozi starijeg Michael Knighta)...
Nova Lancia Delta stiže u Ženevu?

Nova Lancia Delta stiže u Ženevu?

Italijanska kompanija Lancia najavila je da za sajam automobila u Ženevi priprema veliko iznenađenje. Dugoočekivana nova generacija modela Delta na tržište će stići sledeće godine, a izgled nove Delte izveden je iz koncept verzije Delta HPE Concept, koji je predstavljen u Parizu prošle godine...
BOMBA!!! Mercedes GLK bez maske - prve fotke

BOMBA!!! Mercedes GLK bez maske - prve fotke

Posle špijunskih fotografija maskiranog modela Mercedes GLK, pred nama su prve fotke elitnog SUV-a bez maske. Podsetimo, Mercedes GLK je stuttgarska ulaznica u klub kompaktnih SUV modela premium klase. Oblik karoserije dugačke oko 465 cm, inspirisan dizajnom velikog terenca GL, sjajno dokazuje elitne potencijale ovog automobila. Zvanično predstavljanje zakazano je za sajam automobila u Ženevi...
Lamborghini Murcielago - 3000 proizvedenih primeraka

Lamborghini Murcielago - 3000 proizvedenih primeraka

3000 Lamborghini Murcielago automobila proizvedeno je za šest godina, koliko se ovaj supersportski model nalazi na tržištu. Ovim uspehom Murcielago je uspeo da nadmaši svog prethodnika, model Diablo, koji se za 11 godina prodao u 2903 primerka...
Toyota - još četiri održive fabrike

Toyota - još četiri održive fabrike

TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) danas je objavila da je nominovala četiri fabrike na različitim kontinentima koje će biti modeli fabrike za projekat formiranja „održivih fabrika“. Ove četiri fabrike su dodatak Fabrici Tsutsumi TMC u Japanu, u kojoj TMC ovaj projekat sprovodi od jula ove godine...
BMW otpušta radnike

BMW otpušta radnike

Lepa čestitka za Božić. Uprkos ostvarenim sjajnim rezultatima, bavarski proizvođač automobila planira u 2008. godini da otpusti čak 8.000 radnika. Iako su razlozi uvek opravdani i lako ih je pronaći, jedan je siguran: Profita nikad dosta!
Euro NCAP - pet zvezdca za Mercedes, Renault i Volvo

Euro NCAP - pet zvezdca za Mercedes, Renault i Volvo

Mercedes, Renault i Volvo automobili bili su tema testiranja bebednosti evropske asocijacije Euro NCAP, i prema potvrđenim rezultatima sve tri kompanije mogu biti zadovoljne. U klasi "large family cars" testirani su novi Mercedes-Benz C, Renault Laguna i Volvo V70...
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje