AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Na poziv Red Bulla, stunt svetski moto šampion, Christian Pfeiffer, posetio je Beograd, kao gost i promoter EYOF-a. Vozio je ispred hrama Sv. Save, u studentskom domu, po Karađorđevoj ulici, Kalemegdanu, Obilićevom vencu, trgu Republike, "silikonskoj dolini", ispred nekadašnjeg CK, ušću. Skroman, tih i miran, Pfeiffer nam u početku nije odavao utisak extreme vozača. Ali, kada je seo na motor, stvari su nam bile jasnije...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

I sam Travis Pastrana je rekao da je Chris najbolji u svojoj disciplini. Došao je svojim malim kampom sa prikolicom za motore i spavao na ATV Gravelu uz samu stazu za trening. To su iskoristili domaći bajkeri da treniraju i muče se na Chrisovim motorima. Normalno probali su trial prvi put. Nakon svojih akrobacija ostavio nas je zapanjene! Razmenio je kontakte sa domaćim vozacima, obećao da ce se vratiti...

Christian Pfeiffer posetio Beograd

“Sachs 100”, na koji se popeo 1975. godine, morao je da bude spušten za njega: Christian Pfeiffer imao je samo pet godina kada je po prvi put uzjahao motocikl. Pet godina kasnije učestvovao je u svom prvom trajal takmičenju. S petnaest godina bio je nemački trajal šampion u juniorskoj konkurenciji, a sa osamnaest uspešno se nadmetao na nemačkom prvenstvu. U isto vreme završavao je srednju školu i pohađao časove flaute, klarineta i solfeđa. "Da nisam postao vozač kaskader, sada bih bio muzičar", kaže Kris. Ipak, odlučio je da muzika ostane hobi. Preselio se u Minhen da studira biologiju i sport. Na neki neki način, bio je to prvi korak na putu da postane profesionalni vozač, zato što je finansirao svoje studiranje učestvujući u programima slobodnog stila širom Nemačke. Njegovo senzacionalno izvođenje u minhenskoj olimpijskoj dvorani privuklo je pažnju medija, a to je dovelo do još zahtevnijih izvođenja. U dvadeset šestoj godini Kris je postao profesionalni “freestyler” (što ga, uzgred rečeno, nije sprečilo da završi celokupne studije).

Christian Pfeiffer posetio Beograd

Chris nikada nije doživljavao vožnju kao lokalni sport, čak i kada je živeo od njega. Tokom prve godine profesionalnog angažmana završio je “Gilles Lalay Classic” ( najtežu terensku trku na svetu), i osvojio “Offroad Challenge” i “Red Bull Harescramble” u Ercbergu (u Austriji), jedno od najtežih enduro takmičenja, (na kojem je pobedio ponovo 1997). On, međutim, ima i neke interesantne ideje. Na primer: da postane prva osoba koja se popela na Via Tinu, 250 metara dugu stazu za uspinjanje, trećeg strepena težine, iznad jezera Garda. Nameravao je to da učini bez konopca i cipela za penjanje, već samo na motoru. Njegov prvi pokušaj propao je trideset metara pre kraja, zato što se u njegov karburator zaplelo rastinje, što ga je spasilo od pada. Drugi pokušaj bio je uspešan. Trećeg neće biti: "Litica i ja pokazali smo jedno drugom za šta smo sposobni."

Christian Pfeiffer posetio Beograd

1997. godine Christian Pfeiffer ušao je u Ginisovu Knjigu rekorda. Na motociklističkom Gran Priu u Nirbergringu preskočio je motorom preko trideset troje ljudi koji su ležali jedni uz druge. Učinio je to bez rampe. Dve godine kasnije, nesrećna kombinacija pokušaja da obori vlastiti rekord i kvara na kočnicama dovela ga je do bolnice, po prvi put u njegovoj profesionalnoj karijeri. Nakon skoka preko trideset petoro ljudi pri brzini od 50 km/h, Kris je udario u betonski zid. Posledice: slomljena jagodična kost, ručni zglob i čašica na kolenu. Kada mu je doktor savetovao da promeni sport, Kris je promenio doktora. Dok njegov oporavak u rehabilitacionom centru još nije bio primetan, Kris se tajno vratio treninzima na motoru. Godine 2000. pobedio je na takmičenju u Ercbergu po treći put. Četrvrti put ovde je pobedio 2004. Takav je povratak, naravno, veliki izvor inspiracije. Na primer: da bi naučio veštine brazilskih freestyler profesionalaca, kao što je AC Farias, gledao bi ih na DVD-u. Fajfer je pročavao Brazilce i počeo da vozi u njihovom stilu. Upoznao je AC Fariasa 2003. godine na “World Stunt Riding Championship” u Bechyhu u Češkoj Republici. Epilog: nosilac titule nije bio AC već CP! Nakon nekoliko prepravki na motoru, kao što je, recimo, skraćenje zadnjeg dela, ubrzo je dobio novi nadimak: “Mr. One O clock”. Nazvan je tako pošto je prvi demonstrirao vratolomiju pod nagibom od 110 stepeni! Niko nije proverio u udžbenicima fizike da li je to uopšte moguće. Goran Sarić - Automagazin

Renault Laguna Coupe - špijunske fotke

Renault Laguna Coupe - špijunske fotke

Kompanija Renault već nekoliko godina zaredom najavljuje proširenje svog "portfolia" za jedan atraktivan coupe. Posle velikog interesa javnosti za model Renault Laguna Coupe Concept, prikazanog u Frankfurtu, sada je jasno da nas samo meseci dele od premijere serijske verzije Lagune Coupe...
Sajam u Detroitu - Mitsubishi Lancer Ralliart

Sajam u Detroitu - Mitsubishi Lancer Ralliart

Kompanija Mitsubishi na sajmu automobila u Detroitu predstavila je model Lancer Ralliart, kojim proširuje liniju verzija Lancer. Model Lancer Ralliart svojom cenom i snagom smešta se između standardne izvedbe Lancera sa pogonom na prednje točkove i nabrušene najsnažnije verzije, sa oznakom EVO X. U čemu je razlika?
Audi - prodajni rezultati

Audi - prodajni rezultati

Kompanija Audi AG nedavno je objavila informaciju da je u 2007. godini zabeležila novi prodajni rekord. Prošle godine ova nemačka kompanija u svetu je prodala 964 151 automobil, što predstavlja za 6,5% bolji prodajni rezultat od onog u 2006. godini...
BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

BMW M3 Cabrio - zvanične informacije i fotografije

Bavarska porodica modela M3 je ponovo na okupu. BMW M3 poslednje generacije sada je dostupan u tri verzije: kupe, sedan i kabriolet. BMW je juče i zvanično predstavio info i fotografije četvrte generacije M3 kabrioleta. Prvi put u svojoj istoriji, M3 Cabrio ima tvrdi sklopivi krov...
Detroit 2008 - Hyundai Genesis, zvanične informacije

Detroit 2008 - Hyundai Genesis, zvanične informacije

Hyundai Motor Co. u Detroitu je predstavio Hyundai Genesis, luxuzni sedan, kojim ova kompanija započinje novu eru u svojoj istoriji. Luxuzna limuzina savremenog izgleda pod haubom krije sasvim novi V8 agregat, koji će joj sigurno pomoći da "ukrsti koplja" sa već etabliranim limuzinama srednje više klase, kao što su BMW serije 5, Audi A6 i Mercedes E klasa...
Renault - prodajni rezultati

Renault - prodajni rezultati

Posle zabeleženog pada prodaje u 2006. godini, kompanija Renault je prošle godine povećala prodaju svojih automobila za 2,2%. Uspevši da na tržište plasira i proda 2,49 miliona automobila ova francuska kompanija vraća se na staze uspeha...
Nova Toyota Avensis - špijunske fotke

Nova Toyota Avensis - špijunske fotke

Aktuelna generacija modela Toyota Avensis krstari evropskim drumovima već pet godina, i japanska kompanija trenutno priprema naslednika. Pred nama su špijunske fotografije treće generacije modela Avensis, koja bi se na tržištu trebala pojaviti početkom sledeće godine...
Detroit 2008 - Audi TTS, zvanične informacije

Detroit 2008 - Audi TTS, zvanične informacije

Na sajmu automobila u Detroitu svoju svetsku premijeru doživeo je Audijev model TTS. Model Audi TT-S dobio je osvežen "look", koji već na prvi pogled objašnjava o kakvom je automobilu reč. Po haubom se krije najsnažnija serijska verzija agregata 2.0 TFSI, koji razvija 272 KS pri 6 000 o/min...
Sajam automobila u Detroitu - Devojke

Sajam automobila u Detroitu - Devojke

Uz atraktivne automobile, najveći broj posetilaca sajmova automobila želi da vidi, po mogućnosti i da se slika, uz prelepe, zgodne i ukusno odevene hostese. Lepih i šarmantnih devojaka na štandovima u Detroitu ove godine ima više nego ikada ranije. Više fotografija možete pogledati u GALERIJI Automagazin portala ili klikom na LINK...
BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje