AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Istovremeno, Hilux je drugi najuspešniji Toyotin model svih vremena. Za gotovo četiri decenije, koliko se prodaje širom sveta, Hilux je stekao reputaciju izuzetno pouzdanog i izdržljivog malog teretnjaka, koji ne poznaje granice. Na našem tržištu u ponudi je od 2005. godine, a redizajnirana verzija, sa novom pogonskom jedinicom, lansirana je krajem 2006. godine. Hilux je apsolutni lider svog segmenta na našem tržištu. U prošloj godini ostvaren je porast prodaje od 153%. Potražnja za ovim vozilom je konstantna, tako da Toyota planira proširenje proizvodnih kapaciteta na Tajlandu, pored proizvodnje koja nosi najveći deo isporučenih vozila u Durbanu, u Južnoafričkoj Republici. Na štandu Toyote izložene su dve varijante Hiluxa, i to sa motorima od 2.5 D-4D i noviji 3.0 D-4D sa 171 KS.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Lako komercijalno vozilo, Toyota Hiace, sa osveženim, modernijim izledom i snažnijim i ekonomičnijim motorima i komfornom unutrašnjošću, u ponudi je od polovine prošle godine. Malo je poznato da je sa pet miliona proizvedenih primeraka Hiace na šestom mestu u Toyotinoj ponudi, a ako se računaju samo komercijalna vozila, Hiace je drugi, odmah iza Hiluxa. I dok se potonji proizvodi isključivo kao pick-up, karoserijski izbor modela Hiace je u prvim godinama bio vrlo šarolik - od minivana, klasičnog vana, pick-upa. ambulantnih i motorhome verzija, do modela specijalno prilagođenih taksi službi. Proizvodnja je počela 1967. godine. Prvi nastup na našem kontinentu počeo je tek 1995. godine, s četvrtom generacijom klasične van verzije. Godine 2000. Toyota je u Evropi prodala čak 28.977 vozila, kasnije se tražnja ustanila na oko 15.000 jedinica godišnje. Dugovečnost ovog vozila najbolje ilustruje podatak da se evropskim drumovima trenutno kreće oko 370 000 vozila s oznakom Hiace, što znači da je među njima skoro polovina veterana, starijih od deset godina. U oštroj "kombi" konkurenciji u Evropi Hiace postiže solidne prodajne rezultate , ali da bi oni bili bolji, zapravo da bi se kupcima pružilo još više, peta generacija tog modela u ponudi je od 2004. godine, a prošle godine je lakom dizajnerskom i opsežnijem tehničkom osvežavanju. I u novom izdanju Hiace nudi uravnotežen odnos dobrih performansi, male potrošnje goriva i niskih troškova održavanja. Za prvog, ali i naredne vlasnike, od velike važnosti je odličan rejting polovnih Hiace-a: peta generacija modela Hiace je po merilima ugledne nezavisne institucije za procenu vrednosti, EurotaxGlass's, s velikom prednosšću u udnosu na konkurenciju u kategoriji "vrednosti nakon tri godine ili 60.000 pređenih milja (oko 100.000 km)". Na štandu Toyote izložena su da Hiace modela: 2.5 D-4D furgon i 2.5 D-4D putnički kombi.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Podsetimo, sva Toyota komercijalna vozila pokrivena su 24-časovnom uslogom Eurocare, a svi ovlašćeni Toyota partneri imaju 4-tonske dizalice za popravku vozila pod punim teretom. Za vreme trajanja salona, na štandu Toyote objaviće se anketa za posetioce, a u vremenu od 12-15 časova, na štandu će se služiti tradicionalni japanski ručak. Goran Sarić - Automagazin

Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
ABT Golf R32 - snage nikada dosta

ABT Golf R32 - snage nikada dosta

Najsnažniji serijski Volkswagen Golf, model Golf 3.2 V6 R32, zahvaljujući proslavljenoj nemačkoj kompaniji za tuning, Abt Sportsline, dobio je novu "porciju" snage i atraktivniji izgled, koji ni najzagriženije ljubitelje tuninga neće ostaviti ravnodušnim...
Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Viša srednja klasa u Evropi - prodajni rezultati

Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Citroen C2 - vreme je za promene

Citroen C2 - vreme je za promene

Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Volvo C30 R-Design

Volvo C30 R-Design

Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Audi R8 V10 Turbo - vrh ponude poznat

Audi R8 V10 Turbo - vrh ponude poznat

Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
Novi Hyundai Centar u Čačku

Novi Hyundai Centar u Čačku

U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
BMW M5
Slika nedelje