Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - odlični rezultati na sajmu automobila
Objavljeno: 25.03.2008.
Na upravo završenoj, bijenalnoj sajamskoj manifestaciji BG CAR SHOW 02, kompanija Hyundai Auto Beograd je izdala gotovo 400 predračuna za modele iz Hyundai game. Automobili nove i generacije, i30 i i10, veoma su dobro startovali na tržištu Srbije...
Više od trećine predračuna izdatih od početka zvanične prodaje na BG CAR SHOW uručeno kupcima ovih modela. Nova i generacija pozicionira Hyundai kao brend sa novom reputacijom koju odlikuju kvalitet, komfor, dobre performanse i ekonomičnost po prihvatljivoj ceni. Istovremeno, posetioci su pokazali veliko interesovanje i za SUV modele Sante Fe i Tucson. Hyundai je ponudio izuzetne uslove u okviru Sajamske ponude za model Tucson, pa je tako za sva vozila sa benzinskim motorom obezbedio besplatnu ugradnju uređaja za pogon motora na tečni naftni gas sa garancijom na uređaj od tri godine, a za sva vozila važi rekordno dug garantni rok, pet godina ili 100.000 km, za sve modele.
"Ne krijemo zadovoljstvo zbog odličnih rezultata koji svedoče o sve većem poverenju koje kupci poklanjaju vozilima marke Hyundai. Primena visokih standarda koje propisuje Hyundai Motor Company svakako doprinosi velikom uspehu brenda na tržištu Srbije", kaže direktor Hyundai Auto d.o.o, gospodin Slavc Habič.
Goran Sarić - Automagazin
Za prva tri meseca 2008. godine kompanija Volkswagen ostvarila je međugodišnje povećanje globalne prodaje za 7%. Prodavši 1,57 miliona automobila u prvom kvartalu, nemačka kompanija je na dobrom putu ostvari novi prodajni rekord...
Kao i ranijih godina, u završnici evropske lige šampiona u fudbalu (UEFA Champions League), Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju, nudi ograničenu količinu automobila spremnih za isporuku po posebnim, vrlo povoljnim cenama...
Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
Najsnažniji serijski Volkswagen Golf, model Golf 3.2 V6 R32, zahvaljujući proslavljenoj nemačkoj kompaniji za tuning, Abt Sportsline, dobio je novu "porciju" snage i atraktivniji izgled, koji ni najzagriženije ljubitelje tuninga neće ostaviti ravnodušnim...
Posle iscrpnog izveštaja prodaje automobila srednje klase u Evropi (možete pročitati
OVDE), donosimo Vam izveštaj tržišta više srednje klase, koje broji pola miliona automobila. Čak dve trećine segmenta prodaje čini nemački trio Audi, BMW i Mercedes-Benz. Najprodavaniji automobil srednje više klase u Evropi prošle godine bio je Audi A6/ Allroad Quattro...
Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...