AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Trend rasta Fordove prodaje u Evropi nastavljen je i u februaru, sa isporukama koje su u odnosu na isti period prošle godine na 21 glavnom tržištu povećane za 5,4 odsto, na 125.500 vozila. Učešće marke na tim tržištima je bilo 8,1 odsto...

Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećalo je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. u odnosu na isto vreme prošle godine za 3,3 odsto, na 267.900 vozila. Focus je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom od 32.800 jedinica. Sledi model Fiesta, sa 24.900, dok je Ford Fusion imao „učinak“ od 9.950 prodatih vozila. Novi Mondeo je nastavio da ubrzava prodaju, koja je skočila za 66 odsto, na 13.370 vozila u odnosu na februar 2007. godine. Ford Ranger pick-up je takođe imao dobar učinak tokom meseca, uz nagli skok prodaje za izvanrednih 200 odsto, na 1.760 vozila. Ford Transit, komercijalno vozilo lake kategorije, takođe ima kontinuiran rast prodaje, uz povećanje od 13 odsto - na 15.470 vozila. Prodaja vozila Ford u februaru je poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko tržište je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, koja je uvećala prodaju za 870 vozila, na 14.630. Španija i Francuska su takođe pokazale dobar uspeh: u Španiji je prodaja povećana za 935 vozila, na 14.390, dok se Francuska popela za 770 vozila, na ukupnih 11.620. Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja za Fordovima naglo skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila. Prodaja u Turskoj takođe i dalje raste –uvećana je za 9,3 odsto na ukupnih 5.400 vozila. Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji (od 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila), Republici Češkoj (od 34,9 odsto, na 1.065 vozila) i u Poljskoj (od 33,6 odsto, na 2.470 vozila). "Dobar učinak u februaru, zajedno sa izvanrednom reakcijom na naše modele na izložbi vozila u Ženevi, daje našem rastućem trendu dodatni podstrek za naredne mesece”, rekao je Stiven Odel (Stephen Odell), potpredsednik za marketing, prodaju i usluge Forda za Evropu. "Reakcija medija i javnosti na nova vozila koja smo promovisali u Ženevi, konkretno sasvim novu Fiestu i crossover Kuga, bila je izvanredna. Time smo jasno pokazali da održavamo dato obećanje da ćemo proizvoditi vozila koja gode i srcu i razumu. Samo u ovoj godini, uvešćemo više od 20 pojedinačnih novih modela i novih verzija u inače širokoj paleti proizvoda.” - završava Odel. Goran Sarić - Automagazin

Beotruck 08 -  Priznanja za Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Beotruck 08 - Priznanja za Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Nova Seat Ibiza - prve zvanične fotografije i info

Nova Seat Ibiza - prve zvanične fotografije i info

Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz na Beotruck 08

Mercedes-Benz na Beotruck 08

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...
Audi sprema odgovor Miniju

Audi sprema odgovor Miniju

BMW-ov Mini uskoro će dobiti ljutog konkurenta iz Ingolstadta, imena Audi A1. Baby Audi temeljiće se na platformi Volkswagen Pola, a pokretaće ga nekoliko benzinskih TSI i dizel TDI agregata manje zapremine. Plan Audija je da 2010. godine model A1 ponudi u više karoserijskih izvedbi, a izgled najmanjeg Audijevog modela biće derivat dobro poznatog koncepta A1 Metroproject...
BMW M -  Kraj atmosfercima, budućnost je u turbu

BMW M - Kraj atmosfercima, budućnost je u turbu

Loš san? Za prave fanove minhenskih sportskih automobila možda jeste. Posle informacije i prekidu razvoja i proizvodnje dizelskih "osmocilindraša", sledi još extremniji šok. Minhenska kompanija, koja je zastupnik atmosferskih agregata, zbog ekoloških razloga prinuđena je da od pomenutog koncepta odustane...
Rođen je Suzuki Swift Sedan

Rođen je Suzuki Swift Sedan

Kompanija Suzuki širi gamu modela Swift, i pored hatsback modela sa troja i petoro vrata, na tržište stiže sedan verzija Swifta. U Suzukiju su primenili istu koncepciju karoserije kao kao i konkurenti poput Renaulta i Škode i na zadnji deo hatcbacka dodat je veći prtljažnik, a zadnji C stub je vidno proširen...
Peugeot 207 - prvi milion je tu

Peugeot 207 - prvi milion je tu

Posle samo dve godine od uvođenja na tržište modela 207, juče je u mestu Poissy, u blizini Pariza, proizveden milioniti primerak ovog atraktivnog automobila. Samo u Evropi prošle godine Peugeot 207 pronašao je put do 440 000 vlasnika i postao najprodavaniji automobil u segmentu...
Porsche Beograd Sever otvoren i zvanično !

Porsche Beograd Sever otvoren i zvanično !

"Porsche Holding", jedan od najvećih evropskih distributera u oblasti automobilske industrije, juče je otvorio u Beogradu (Krnjača) novi prodajno-servisni centar, "Porsche Beograd Sever", vredan oko 7 miliona Eura. Centar zauzima površinu od 20.000 m2, a sama zgrada, u kojoj je predviđeno da radi oko 80 ljudi, ima 4.500 m2 ukupne površine. Ceremoniji zvaničnog otvaranja prisustvovali su visoki funkcioneri Porsche Holdinga, mnogobrojne javne ličnosti i predstavnici medija...
BMW M5
Slika nedelje