AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Istovremeno, Hilux je drugi najuspešniji Toyotin model svih vremena. Za gotovo četiri decenije, koliko se prodaje širom sveta, Hilux je stekao reputaciju izuzetno pouzdanog i izdržljivog malog teretnjaka, koji ne poznaje granice. Na našem tržištu u ponudi je od 2005. godine, a redizajnirana verzija, sa novom pogonskom jedinicom, lansirana je krajem 2006. godine. Hilux je apsolutni lider svog segmenta na našem tržištu. U prošloj godini ostvaren je porast prodaje od 153%. Potražnja za ovim vozilom je konstantna, tako da Toyota planira proširenje proizvodnih kapaciteta na Tajlandu, pored proizvodnje koja nosi najveći deo isporučenih vozila u Durbanu, u Južnoafričkoj Republici. Na štandu Toyote izložene su dve varijante Hiluxa, i to sa motorima od 2.5 D-4D i noviji 3.0 D-4D sa 171 KS.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Lako komercijalno vozilo, Toyota Hiace, sa osveženim, modernijim izledom i snažnijim i ekonomičnijim motorima i komfornom unutrašnjošću, u ponudi je od polovine prošle godine. Malo je poznato da je sa pet miliona proizvedenih primeraka Hiace na šestom mestu u Toyotinoj ponudi, a ako se računaju samo komercijalna vozila, Hiace je drugi, odmah iza Hiluxa. I dok se potonji proizvodi isključivo kao pick-up, karoserijski izbor modela Hiace je u prvim godinama bio vrlo šarolik - od minivana, klasičnog vana, pick-upa. ambulantnih i motorhome verzija, do modela specijalno prilagođenih taksi službi. Proizvodnja je počela 1967. godine. Prvi nastup na našem kontinentu počeo je tek 1995. godine, s četvrtom generacijom klasične van verzije. Godine 2000. Toyota je u Evropi prodala čak 28.977 vozila, kasnije se tražnja ustanila na oko 15.000 jedinica godišnje. Dugovečnost ovog vozila najbolje ilustruje podatak da se evropskim drumovima trenutno kreće oko 370 000 vozila s oznakom Hiace, što znači da je među njima skoro polovina veterana, starijih od deset godina. U oštroj "kombi" konkurenciji u Evropi Hiace postiže solidne prodajne rezultate , ali da bi oni bili bolji, zapravo da bi se kupcima pružilo još više, peta generacija tog modela u ponudi je od 2004. godine, a prošle godine je lakom dizajnerskom i opsežnijem tehničkom osvežavanju. I u novom izdanju Hiace nudi uravnotežen odnos dobrih performansi, male potrošnje goriva i niskih troškova održavanja. Za prvog, ali i naredne vlasnike, od velike važnosti je odličan rejting polovnih Hiace-a: peta generacija modela Hiace je po merilima ugledne nezavisne institucije za procenu vrednosti, EurotaxGlass's, s velikom prednosšću u udnosu na konkurenciju u kategoriji "vrednosti nakon tri godine ili 60.000 pređenih milja (oko 100.000 km)". Na štandu Toyote izložena su da Hiace modela: 2.5 D-4D furgon i 2.5 D-4D putnički kombi.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Podsetimo, sva Toyota komercijalna vozila pokrivena su 24-časovnom uslogom Eurocare, a svi ovlašćeni Toyota partneri imaju 4-tonske dizalice za popravku vozila pod punim teretom. Za vreme trajanja salona, na štandu Toyote objaviće se anketa za posetioce, a u vremenu od 12-15 časova, na štandu će se služiti tradicionalni japanski ručak. Goran Sarić - Automagazin

Saab 9-3 Cabrio 2008 - sniženje cena

Saab 9-3 Cabrio 2008 - sniženje cena

Kompanija AUTOSAAB BG, distributer i serviser automobila marke Saab, od 15. aprila pokrenula je akciju sniženja cena za model Saab 9-3 Cabrio 2008. U prilogu Vam dostavljamo stari i novi cenovnik za model Saab 9-3 Cabrio 2008, uz napomenu da akcija kompanije AUTOSAAB BG za sada nije ograničena i da su akcijom obuhvaćene sve verzije modela Saab 9-3 Cabrio 2008...
Land Rover Discovery - facelift treće generacije

Land Rover Discovery - facelift treće generacije

Već u julu tekuće godine, na sajmu automobila u Londonu, kompanija Land Rover predstaviće redizajn svog uspešnog modela Discovery 3. Facelift Land Rover Discovery modela neće doneti velike izmene u dizajnu, i od aktuelnog modela razlikovaće se samo po detaljima...
Novi Subaru Forester stigao u Srbiju !

Novi Subaru Forester stigao u Srbiju !

Distributer Subaru-a za Srbiju, Crnu Goru i Kipar, kompanija Nicos C Kattamis (S&M) Ltd, održala je prvu zvaničnu prezentaciju novog modela FORESTER-a 3. generacije (model za 2009. godinu). Prezentacija je održana sinoć, u prelepoj atmosferi Umetničkog paviljona "Cvijeta Zuzorić", u prisustvu mnogobrojnih predstavnika medija i VIP zvanica...
Kia Borrego 2009

Kia Borrego 2009

Ford Explorer, Chevrolet TrailBlazer, Nissan Pathfinder... dobijaju ljutog konkurenta iz Južne Koreje. Kia Borrego je SUV model koji će tržišnu premijeru u Americi imati krajem tekuće godine, a u Evropu stiže početkom 2009. godine...
Volkswagen beleži nove prodajne rekorde

Volkswagen beleži nove prodajne rekorde

Za prva tri meseca 2008. godine kompanija Volkswagen ostvarila je međugodišnje povećanje globalne prodaje za 7%. Prodavši 1,57 miliona automobila u prvom kvartalu, nemačka kompanija je na dobrom putu ostvari novi prodajni rekord...
Grand Motors - Šampionska ponuda za Fordove automobile

Grand Motors - Šampionska ponuda za Fordove automobile

Kao i ranijih godina, u završnici evropske lige šampiona u fudbalu (UEFA Champions League), Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju, nudi ograničenu količinu automobila spremnih za isporuku po posebnim, vrlo povoljnim cenama...
Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Alfa Romeo MiTo ima svoj logo

Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Land Rover Freelander 2 - najpovoljniji uslovi u Evropi

Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera za Srbiju, omogućio je potencijalnim kupcima da jedan od najtraženijih modela ove marke – Freelander 2, dobiju po uvoznim cenama koje su najpovoljnije u Evropi. U odnosu na neka zapadnoevropska tržišta, uvozna cena za Srbiju je niža i do 2.000 evra.
Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Nova Toyota Avensis ponovo u akciji - špijunske fotke

Toyota Avensis aktuelne generacije na tržištu je već pet godina, i nije tajna da japanska kompanija već uveliko radi na novoj generaciji. Nova Toyota Avensis na tržištu će se pojaviti 2009. godine, najpre kao klasičan sedan, a zatim i kao atraktivan karavan...
BMW M5
Slika nedelje