Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru
Trend rasta Fordove prodaje u Evropi nastavljen je i u februaru, sa isporukama koje su u odnosu na isti period prošle godine na 21 glavnom tržištu povećane za 5,4 odsto, na 125.500 vozila. Učešće marke na tim tržištima je bilo 8,1 odsto...
Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećalo je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. u odnosu na isto vreme prošle godine za 3,3 odsto, na 267.900 vozila. Focus je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom od 32.800 jedinica. Sledi model Fiesta, sa 24.900, dok je Ford Fusion imao „učinak“ od 9.950 prodatih vozila. Novi Mondeo je nastavio da ubrzava prodaju, koja je skočila za 66 odsto, na 13.370 vozila u odnosu na februar 2007. godine. Ford Ranger pick-up je takođe imao dobar učinak tokom meseca, uz nagli skok prodaje za izvanrednih 200 odsto, na 1.760 vozila. Ford Transit, komercijalno vozilo lake kategorije, takođe ima kontinuiran rast prodaje, uz povećanje od 13 odsto - na 15.470 vozila. Prodaja vozila Ford u februaru je poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko tržište je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, koja je uvećala prodaju za 870 vozila, na 14.630. Španija i Francuska su takođe pokazale dobar uspeh: u Španiji je prodaja povećana za 935 vozila, na 14.390, dok se Francuska popela za 770 vozila, na ukupnih 11.620. Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja za Fordovima naglo skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila. Prodaja u Turskoj takođe i dalje raste –uvećana je za 9,3 odsto na ukupnih 5.400 vozila. Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji (od 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila), Republici Češkoj (od 34,9 odsto, na 1.065 vozila) i u Poljskoj (od 33,6 odsto, na 2.470 vozila). "Dobar učinak u februaru, zajedno sa izvanrednom reakcijom na naše modele na izložbi vozila u Ženevi, daje našem rastućem trendu dodatni podstrek za naredne mesece”, rekao je Stiven Odel (Stephen Odell), potpredsednik za marketing, prodaju i usluge Forda za Evropu. "Reakcija medija i javnosti na nova vozila koja smo promovisali u Ženevi, konkretno sasvim novu Fiestu i crossover Kuga, bila je izvanredna. Time smo jasno pokazali da održavamo dato obećanje da ćemo proizvoditi vozila koja gode i srcu i razumu. Samo u ovoj godini, uvešćemo više od 20 pojedinačnih novih modela i novih verzija u inače širokoj paleti proizvoda.” - završava Odel. Goran Sarić - Automagazin