Najnovije vesti iz auto industrije
Audi A8 - Facelift i novi motor
Objavljeno: 10.08.2007.
Kompanija Audi za dalji boj sa luksuznom konkurencijom pripremila je mali facelift modela A8. Extremne promene još uvek nisu potrebne i Audi se odlučio za decentnu modernizaciju svoje najluksuznije limuzine. Najveća promena na karoseriji je nova maska motora, pozadi najveća novost su LED svetla, a prestižnom dizajnu doprinosi i novi oblik felni...
Ipak, Audi se nikada nije zadovoljavao samo blagim zatezanjem bora, kao ni njegovi najveći konkurenti, Mercedes i BMW. Puno modifikacija urađeno je na području sigurnosti, i facelift model ima ugrađen "Lane Assist" sistem, koji vibracijama na volanu upozoravavozača o nepoželjnoj promeni saobraćajne trake. Zatim, treba istaći "Side Assist" sistem koji upozorava vozača o automobilima koji se nalaze u "mrtvom uglu". Ono što se ne vidi od prelepog "odela", a izmenjeno je na bolje, jeste nova dinamičnija vazdušna amortizacija. Stručnjaci Audija ističu i da su smanjili nivo buke u kabini, bez povećanja mase automobila.

Poslednja i dugo najavljivana novina osveženog Audija A8 jeste novi agregat 2.8 FSI (Fuel Stratifed Injection) snage 210 konjskih snaga. Nova "osmica" opremljena pomenutim agregatom meri 1690 kilograma i beleži potrošnju u kombinovanom režimu vožnje od neverovatnih 8,3 litra benzina na 100 pređenih kiloometara. Ipak, da li će ovaj šestocilindraš zabeležiti datu potrošnju u realnim uslovima, videćemo posle prvih testova. Agregat će biti dostupan u kombinaciji sa šestostepenim Multitronic menjačem. Iz mesta do stotke A8 2.8 FSI stiže za 8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 230 km/h. Osveženi A8 opremljen 2.8 FSI motorom biće dostupan i sa pogonom na prednje točkove.
Facelift Audijeve "osmice" biće predstavljen na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Toyota je na evropsko tržište plasirala svoj prvi automobil opremljen hibridnim pogonom 2000. godine. Za sedam godina hibridna Toyota je, zajedno sa Lexusom, pronašla put do 100.000 evropskih kupaca...
Lancia se nije zadovoljila malim estetskim promenama na modelu Musa. Sniženjem poda prtljažnog prostora za 4 centimetra, vlasnici će na raspolaganju imati 75 litara više prostora za prtljag (395 litara), koji se po obaranju sedišta povećava na zavidnih 1.495 litara...
Porodica Peugeota 207 SW dobila je trećeg člana, koji se zove Peugeot 207 SW RC. Sportska karavan izvedba modela 207 biće predstavljena na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu i predstavljaće pravo osveženje na tržištu gradskih karavana...
Novi Ford Mondeo na tržište je došao sa nekoliko važnih novina i tehničkih rešenja. Nedavno je zanimljivim poboljšanjima dodato i aktivno ogibljenje točkova, u Fordu nazvano IVDC - Interactive Vehicle Dynamic Control...
Kada spojite Mercedes C klase i 1.500 litara prtljažnog prostora, dobićete Mercedes C Estate. Najmanji karavan sa trokrakom zvezdom na masci hladnjaka svetlost dana ugledaće na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu i biće dostupan u tri nivoa opreme: Classic, Elegance i Avantgarde...
1982. godine General Motors predstavio je model Opel Corsa, koji je počeo da se proizvodi u španskom pogonu u Saragosi. Posle 25 godina od starta proizvodnje Opel slavi proizvodnju jubilarnog, 8-milionitog primerka modela Corsa...
Oficijelno predstavljanje modela Audi A4 dogodiće se sledećeg meseca na sajmu automobila u Frankfurtu. Iako nema zvaničnih informacija iz Ingolstadta, špekuliše se da bi sasvim novi Audi A4 trebao biti duži za 12 centimetara i širi od prethodnog modela...
Najuticajniji žiri za izbor evropskog automobila godine (58 novinara iz 22 zemlje) "Car of the Year" objavio je zvaničan popis kandidata automobila koji ispunjavaju uslove za ulazak u izbor najboljeg automobila u Evropi za 2008. godinu.
Ljuti konkurent modelu BMW X3 ubrzano se testira na alpskim vijugavim stazama Austrije. Posle aprilskog koncepta, pred nama su špijunske fotografije Audija Q5, koji bi se na putevima trebao pojaviti sledeće godine...