Najnovije vesti iz auto industrije
Opel menja svoj logo - premijera na modelu Insignia
Objavljeno: 21.05.2008.
Pravi fanovi Opelovih automobila sigurno su primetili na masci hladnjaka novog modela Insignia novi logotip kompanije. Opel Insignia biće model na kojem će se prvi put pojaviti novi logo, jer svež i dinamičan automobil zahteva i novi svež logo...
Bljesak munje kao tema aktuelnog logotipa i dalje će ostati aktuelna. U prsten je i dalje uokviren bljesak munje. Logo ima skulpturalniji izgled sa kružnim površinama koje logu daju trodimenzionalni izgled. Novi logotip simboliše spoj tradicije i moderne. Podsetimo, simbol bljeska munje pojavio se na Opelovim automobilima još pre 45 godina, odnosno 1963. godine. "Munja" je nastala od cepelina, koji je u to vreme simbolisao napredak i nalazi se na Opelovim vozilima još od početka tridesetih godina. 1937. godine doda je krug, odnosno točak, kao simbol mobilnosti.
Goran Sarić - Automagazin
Dobro poznatu i popularnu Toyotu Corollu Verso (test možete pročitati
OVDE) naslediće novi MPV model Toyote razvijen na platformi modela Auris, imena Auris Verso. Prema prvim najavama, Volkswagen Touran, Ford Focus C-Max, Opel Zafira i drugi konkurenti imaju razloga za brigu...
Kompanija Audi iza sebe ima najuspešnije polugodište u svojoj istoriji, prema kriterijumu broja prodatih automobila. Od januara do juna meseca ove godine kompanija iz Ingolstadta prodala je više od 516 hiljada automobila, što predstavlja međugodišnji rast od 1,4%...
Od trenutka uvođenja na tržište do danas prodato je više od 100.000 automobila nove generacije modela Renault Twingo. Francuska kompanija želi da obeleži ovaj veliki uspeh predstavljanjem limitirane serije modela Twingo Night & Day (Twingo noć i dan)...
Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...
Tokom jula, svake nedelje od četvrtka do subote, od 8 do 20 časova, Hyundai Auto Beograd u svom novom poslovnom centru u ulici Milutina Milankovića 7V organizuje dane otvorenih vrata, tokom kojih se vozila mogu kupiti uz značajne, specijalne popuste...
Mercedes-Benz Beograd vas poziva da uživate u Kosidbi na Rajcu - najuspešnijoj tradicionalnoj turističkoj manifestaciji u Srbiji za 2007 godinu, proglašenu od strane organizatora turističkih manifestacija...
Sa ukupnom prodajom 3.961.629 vozila u 2007. godini se poslovna grupa Hyundai-Kia Automotive Group probila na peto mesto među globalnim automobilskim proizvođačima. Godinu dana ranije Grupa je bila na 6. mestu, dok je ne tako daleke 1999., kad je nakon finansijskog kolapsa azijskih tržišta preuzeo Mong-Koo Chung, bila tek na 11. mestu...
Francuska kompanija Citoren važi za specijalistu u proizvodnji MPV modela. Ipak, odgovor na Modus, Merivu, Roomster, Note i slične konkurente nije imala, što će promeniti model C3 Picasso...
Tržište Japana ove godine dobija poseban poklon. Kompanija General Motors, u okviru obeležavanja 100-godišnjice postojanja, pripremila je specijalnu ediciju modela Corvette, nazvanu S-limited, pripremljenu specijalno za japansko tržište...