Najnovije vesti iz auto industrije
Sajam u Frankfurtu - predstavljen redizajnirani Ford Focus
Objavljeno: 11.09.2007.
Posle tri godine od uvođenja na tržište, kompanija Ford je odlučila da zategne bore modelu Focus. Modernizovan izgled koji sledi najnoviji dizajnerski smer evropskog Forda, kinetički dizajn i menjač sa dve lamele, osnovne su promene na osveženom Focusu...
Na prvi pogled primećujemo da dinamički dizajnirana svetla zadiru dublje u bok automobila, a maska hladnjaka podseća na rešenja koja smo već videli na novom Ford Mondeu i S-Maxu. Izmene je pretrpeo skoro svaki detalj na automobilu. I bok automobila pretrpeo je izmene. Celom dužinom automobil seče linija, koja osveženi Focus čini još agresivnijim, a celokupnoj atraktivnosti automobila doprinosi i zadnja LED svetlosna grupa. Unutrašnjost automobila je takođe bitno osvežena. Materijali su sasvim novi, izmenjena je instrumantalna ploča, središnja konzola i ponuda audio i navigacionih sistema.

Među najinteresantnija tehnička rešenja svakako treba izdvojiti menjač sa dve lamele, nazvan PowerShift, koji je razvila firma Getrag, a koji predstavlja odgovor na sve popularniji DSG menjač iz konkurentske kuće Volkswagen. U prodaju inovativni Focus stiže tekuće godine. U ponudi će biti i verzija ECOnetic, koja će emisiju CO2 u agregatu 1.6 TDCi smanjiti na samo 115 g/km. Ford obećava da će osveženi Focus opremljen agregatom 2.0 TDCi, u kombinaciji sa PowerShift menjačem, trošiti 10% manje goriva nego u kombinaciji sa konvencionalnim automatskim menjačem. Sledeći "zeleni" Focus biće model 1.8 FlexiFuel koji za pogon koristi benzin i E85. Od sledeće godine, osveženi Focus u ponudi će biti i sa Start tasterom, koji će eleminisati potrebu za klasičnim ključem.
Goran Sarić - Automagazin
Dobro poznatu i popularnu Toyotu Corollu Verso (test možete pročitati
OVDE) naslediće novi MPV model Toyote razvijen na platformi modela Auris, imena Auris Verso. Prema prvim najavama, Volkswagen Touran, Ford Focus C-Max, Opel Zafira i drugi konkurenti imaju razloga za brigu...
Kompanija Audi iza sebe ima najuspešnije polugodište u svojoj istoriji, prema kriterijumu broja prodatih automobila. Od januara do juna meseca ove godine kompanija iz Ingolstadta prodala je više od 516 hiljada automobila, što predstavlja međugodišnji rast od 1,4%...
Od trenutka uvođenja na tržište do danas prodato je više od 100.000 automobila nove generacije modela Renault Twingo. Francuska kompanija želi da obeleži ovaj veliki uspeh predstavljanjem limitirane serije modela Twingo Night & Day (Twingo noć i dan)...
Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...
Tokom jula, svake nedelje od četvrtka do subote, od 8 do 20 časova, Hyundai Auto Beograd u svom novom poslovnom centru u ulici Milutina Milankovića 7V organizuje dane otvorenih vrata, tokom kojih se vozila mogu kupiti uz značajne, specijalne popuste...
Mercedes-Benz Beograd vas poziva da uživate u Kosidbi na Rajcu - najuspešnijoj tradicionalnoj turističkoj manifestaciji u Srbiji za 2007 godinu, proglašenu od strane organizatora turističkih manifestacija...
Sa ukupnom prodajom 3.961.629 vozila u 2007. godini se poslovna grupa Hyundai-Kia Automotive Group probila na peto mesto među globalnim automobilskim proizvođačima. Godinu dana ranije Grupa je bila na 6. mestu, dok je ne tako daleke 1999., kad je nakon finansijskog kolapsa azijskih tržišta preuzeo Mong-Koo Chung, bila tek na 11. mestu...
Francuska kompanija Citoren važi za specijalistu u proizvodnji MPV modela. Ipak, odgovor na Modus, Merivu, Roomster, Note i slične konkurente nije imala, što će promeniti model C3 Picasso...
Tržište Japana ove godine dobija poseban poklon. Kompanija General Motors, u okviru obeležavanja 100-godišnjice postojanja, pripremila je specijalnu ediciju modela Corvette, nazvanu S-limited, pripremljenu specijalno za japansko tržište...