AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Trend rasta Fordove prodaje u Evropi nastavljen je i u februaru, sa isporukama koje su u odnosu na isti period prošle godine na 21 glavnom tržištu povećane za 5,4 odsto, na 125.500 vozila. Učešće marke na tim tržištima je bilo 8,1 odsto...

Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećalo je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. u odnosu na isto vreme prošle godine za 3,3 odsto, na 267.900 vozila. Focus je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom od 32.800 jedinica. Sledi model Fiesta, sa 24.900, dok je Ford Fusion imao „učinak“ od 9.950 prodatih vozila. Novi Mondeo je nastavio da ubrzava prodaju, koja je skočila za 66 odsto, na 13.370 vozila u odnosu na februar 2007. godine. Ford Ranger pick-up je takođe imao dobar učinak tokom meseca, uz nagli skok prodaje za izvanrednih 200 odsto, na 1.760 vozila. Ford Transit, komercijalno vozilo lake kategorije, takođe ima kontinuiran rast prodaje, uz povećanje od 13 odsto - na 15.470 vozila. Prodaja vozila Ford u februaru je poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko tržište je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, koja je uvećala prodaju za 870 vozila, na 14.630. Španija i Francuska su takođe pokazale dobar uspeh: u Španiji je prodaja povećana za 935 vozila, na 14.390, dok se Francuska popela za 770 vozila, na ukupnih 11.620. Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja za Fordovima naglo skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila. Prodaja u Turskoj takođe i dalje raste –uvećana je za 9,3 odsto na ukupnih 5.400 vozila. Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji (od 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila), Republici Češkoj (od 34,9 odsto, na 1.065 vozila) i u Poljskoj (od 33,6 odsto, na 2.470 vozila). "Dobar učinak u februaru, zajedno sa izvanrednom reakcijom na naše modele na izložbi vozila u Ženevi, daje našem rastućem trendu dodatni podstrek za naredne mesece”, rekao je Stiven Odel (Stephen Odell), potpredsednik za marketing, prodaju i usluge Forda za Evropu. "Reakcija medija i javnosti na nova vozila koja smo promovisali u Ženevi, konkretno sasvim novu Fiestu i crossover Kuga, bila je izvanredna. Time smo jasno pokazali da održavamo dato obećanje da ćemo proizvoditi vozila koja gode i srcu i razumu. Samo u ovoj godini, uvešćemo više od 20 pojedinačnih novih modela i novih verzija u inače širokoj paleti proizvoda.” - završava Odel. Goran Sarić - Automagazin

Suzuki Night of the Jumps u Beogradskoj Areni

Suzuki Night of the Jumps u Beogradskoj Areni

Spektakl “SUZUKI NIGHT OF THE JUMPS” održaće se 27. septembra 2008.godine u “BEOGRADSKOJ ARENI”. Posle uspešno organizovanog takmičenja 12. maja 2007. godine, Beograd i “BEOGRADSKA ARENA” dobili su ponovo privilegiju da budu domaćini “Nebeskim letačima”...
Chevrolet Volt uvodi General Motors u njegov drugi vek

Chevrolet Volt uvodi General Motors u njegov drugi vek

General Motors je danas zakoračio u svoje sledeće stoleće predstavljanjem dugo očekivane proizvodne verzije modela Chevrolet Volt – vozila sa sposobnošću vožnje bez potrošnje goriva i bez emitovanja izduvnih gasova u opsegu do 60, uz mogućnost povećanja dometa u stotinama dodatnih kilometara...
Porsche Panamera - otkrivanje počinje

Porsche Panamera - otkrivanje počinje

O prvom kupeu sa četvoro vrata marke Porsche, govori se već tri godine. Posle puno špijunskih fotografija i raznih špekulacija, pred nama su prve zvanične fotografije, koje nam otkrivaju prve detalje novog "uličnog ratnika" iz Stuttgarta...
Honda počinje prodaju novog CITY-a na Tajlandu

Honda počinje prodaju novog CITY-a na Tajlandu

Honda Automobile (Thailand) Co., Ltd. (HATC), Hondin ogranak za proizvodnju i prodaju automobila na Tajlandu, danas je započeo proizvodnju potpuno novog CITY-a. Dizajn novog CITY-a zasnovan je na beskompromisnom traganju za kompaktnim i dinamičnim oblikom. Pored toga, enterijer koji je po veličini vodeći u svojoj klasi, okružuje vozača i putnike osećanjem prostranosti i bezbednosti...
SsangYong C200 Concept

SsangYong C200 Concept

Predstavnici kompanije SsangYong predstavili su prvi render novog koncepta imena C200, koji će premijerno biti predstavljen na predstojećem sajmu automobila u Parizu. U pitanju je koncept novog kompaktnog SUV modela, kojeg pogoni 2-litarski turbodizel snage 170 KS...
Hyundai auto Beograd - akcija za bezbednost dece u saobraćaju

Hyundai auto Beograd - akcija za bezbednost dece u saobraćaju

U petak 12.09. na poligonu pored Saobraćajne škole u Zemunu Hyundai auto Beograd u saradnji sa AMSS je organizovao dvočasovnu obuku dece iz jedne beogradske škole o bezbednom ponašanju u saobraćaju. Ovo je prva u nizu ovakvih akcija koje će dugoročno organizovati Hyundai auto Beograd ili podržavati slične inicijative kao što je inicijativa Studija B „Bezbedni u saobraćaju – pridruži se“ kojoj se pridružio.
Mercedes-Benz Cars povećao prodaju za pet procenata

Mercedes-Benz Cars povećao prodaju za pet procenata

Mercedes-Benz Cars divizija je od početka godine povećala prodaju za pet procenata. Ukupna prodaja od 857,600 vozila brendova Mercedes-Benz, AMG, smart i Maybach, isporučena su kupcima u prvih osam meseci ove godine (januar-avgust 2007: 817,600 vozila).
Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje