AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Trend rasta Fordove prodaje u Evropi nastavljen je i u februaru, sa isporukama koje su u odnosu na isti period prošle godine na 21 glavnom tržištu povećane za 5,4 odsto, na 125.500 vozila. Učešće marke na tim tržištima je bilo 8,1 odsto...

Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećalo je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. u odnosu na isto vreme prošle godine za 3,3 odsto, na 267.900 vozila. Focus je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom od 32.800 jedinica. Sledi model Fiesta, sa 24.900, dok je Ford Fusion imao „učinak“ od 9.950 prodatih vozila. Novi Mondeo je nastavio da ubrzava prodaju, koja je skočila za 66 odsto, na 13.370 vozila u odnosu na februar 2007. godine. Ford Ranger pick-up je takođe imao dobar učinak tokom meseca, uz nagli skok prodaje za izvanrednih 200 odsto, na 1.760 vozila. Ford Transit, komercijalno vozilo lake kategorije, takođe ima kontinuiran rast prodaje, uz povećanje od 13 odsto - na 15.470 vozila. Prodaja vozila Ford u februaru je poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko tržište je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, koja je uvećala prodaju za 870 vozila, na 14.630. Španija i Francuska su takođe pokazale dobar uspeh: u Španiji je prodaja povećana za 935 vozila, na 14.390, dok se Francuska popela za 770 vozila, na ukupnih 11.620. Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja za Fordovima naglo skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila. Prodaja u Turskoj takođe i dalje raste –uvećana je za 9,3 odsto na ukupnih 5.400 vozila. Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji (od 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila), Republici Češkoj (od 34,9 odsto, na 1.065 vozila) i u Poljskoj (od 33,6 odsto, na 2.470 vozila). "Dobar učinak u februaru, zajedno sa izvanrednom reakcijom na naše modele na izložbi vozila u Ženevi, daje našem rastućem trendu dodatni podstrek za naredne mesece”, rekao je Stiven Odel (Stephen Odell), potpredsednik za marketing, prodaju i usluge Forda za Evropu. "Reakcija medija i javnosti na nova vozila koja smo promovisali u Ženevi, konkretno sasvim novu Fiestu i crossover Kuga, bila je izvanredna. Time smo jasno pokazali da održavamo dato obećanje da ćemo proizvoditi vozila koja gode i srcu i razumu. Samo u ovoj godini, uvešćemo više od 20 pojedinačnih novih modela i novih verzija u inače širokoj paleti proizvoda.” - završava Odel. Goran Sarić - Automagazin

Mercedes-Benz Beograd nastavlja Road Show po Srbiji!

Mercedes-Benz Beograd nastavlja Road Show po Srbiji!

Nakon proslave u Aranđelovcu, mesec avgust će biti obeležen brendovima: Mercedes-Benz putnička vozila, Mercedes-Benz transporteri, Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge putnička vozila, na jednom od najvažnijih sportskih takmičenja u našoj zemlji - 33. Kupa Đerdapa, koji se održava od 28. do 31. avgusta, u Donjem Milanovcu...
Renault Sandero Stepway

Renault Sandero Stepway

Renault će na tržištima Brazila i Argentine od oktobra ove godine početi prodaju novog gradskog zabavnog modela imena Renault Sandero Stepway. Posle limuzine i MCV verzije modela Dacia Logan, francuski proizvođač odlučio je da Sandero ponudi i u SUV obliku i to pod znakom Renaulta...
Nova Seat Ibiza stigla u Srbiju !

Nova Seat Ibiza stigla u Srbiju !

Ubrzo posle svetske i evropske premijere novi Seat Ibiza, jedan od najbezbednijih evropskih automobila u A klasi, predstavljen je ljubiteljima dobrih automobila u Srbiji i Crnoj Gori, na Autokomerc karting stazi u Beogradu. Dinamičan izgled „strele“ novoj Ibizi dao je Luk Donkervolke (Luc Donckerwolke), bivši dizajner Lamborghinija...
S-Leasing - Prodaja vozila na lizing raste

S-Leasing - Prodaja vozila na lizing raste

U prvoj polovini godine, S–Lizing i S-Rent finansirali su kupovinu na lizing 1.375 putničkih automobila što je porast od 88% u odnosu na isti period prošle godine. Prema statistici S-lizinga, kompanije i preduzetnici su se prvenstveno odlučivali za kupovinu vozila marke Opel. Nakon toga su rangirani automobili marke Kia, Ševrolet, Škoda, Citroen, Ford i Pežo.
Mercedes-Benz razvija BLK

Mercedes-Benz razvija BLK

Kako piše britanski "Autocar", Mercedes-Benz planira da proširi svoj portfolio malim soft-roader imena BLK. Mercedes-Benz BLK na tržište bi trebao stići 2011. godine, kao deo modelske ponude A i B klase...
Peugeot u Parizu otkriva revolucionarni koncept

Peugeot u Parizu otkriva revolucionarni koncept

Francuska kompanija Peugeot na sajmu automobila u Parizu predstaviće potpuno novu studiju RC, koja pored dizajnerskih novina donosi i nekoliko tehnoloških rešenja budućnosti, koja će biti instalirana u Peugeotove modele narednih godina...
Honda Civic sedan 2009 - Sada i zvanično

Honda Civic sedan 2009 - Sada i zvanično

Japanska kompanija Honda i zvanično je predstavila fotografije svog osveženog modela Civic sedan i Civic Sedan Hybrid. Redizajnirani Civic sedan nije nas iznenadio nekim novim rešenjima, i kao što smo najavili, radi se o kozmetičkim izmenama...
BMW X5 Security - Plašite li se za svoj život?

BMW X5 Security - Plašite li se za svoj život?

Kompanija BMW predstavila je novog člana svog programa Security, koji predstavlja posebno opremljenu verziju modela X5. Automobil ispunjava sve bezbednosne zahteve balističkog nivoa VR4, što u praksi znači da X5 Security pruža sigurnost putnicima od napada oružjem kao što su .44 Magnum, .357 Magnum ili 9 mm Luger...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje