Najnovije vesti iz auto industrije
Audi RS6 Avant - 580 konja napred, 1660 litara pozadi
Objavljeno: 06.09.2007.
Od aprila 2008. godine sve fanove brenda Audi obradovaće tržišna premijera modela Audi RS6, jednog od najsnažnijih automobila u gami nemačkog proizvođača. Snaga supersportaša, korisni prostor dostavnjaka i praktičnost putničkog automobila. Sve to u jednom paketu. Bravo za Audi!
Ispod haube će disati novi desetocilidraš zapremine 5,2 litra sa direktnim ubrizgavanjem benzina u cilindar, FSI (Fuel Stratifed Injection), opremljen sa dva turbo punjača. Motor isporučuje čak 580 konjskih snaga, i Obrtni moment od 650 Nm. Obrtni moent dostiže svoj maksimum od 1.500 do 6.250 o/min, a kriva maksimalne snage najviša je od 6.250 do 6.700 o/min. I pored monstruozne snage, zahvaljujući pogonu na sve točkove, Audi RS6 ubrzava iz mesta do stotke za 4,6 sekundi, a do 200 km/h potrebno mu je samo 14,9 s. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h, iako bi ovaj medveđe snažan putnički karavan mogao bez problema da dostigne cifru od 320 km/h.

Ipak, da nije reč o pravom rasnom super sportskom automobilu govori nam podatak da Audi RS6 teži velikih, 2025 kilograma, što znači da na 1 konjsku snagu odlazi 3,5 kilograma mase. Tiptronic automatski menjač Obrtni moment prenosi na sve točkove. Enterijer vozila je u duhu "Made in Audi". Aluminijum, detalji od ugljeničnih vlakana, koža i Alcantra su materijali koji preovađuju. Audi RS6 vozi se na felnama prečnika 19 inča, a uz doplatu mogu se dobiti i 20" točkovi. Ovako snažan (ali i težak) automobil mora imati i snažne kočnice: Audi je na RS6 koristio keramičke diskove prečnika 460 mm napred i 356 mm pozadi.
Naravno, ne možemo a da ne pomenemo prtljažni prostor, jer Audi RS6 Avant je karavan autombil (Iako mu to neće biti od primarnog značaja, bar u ovom slučaju). Audi RS6 Avant raspolaže sa 580 litara prtljažnog prostora, koji se obaranjem sedišta povećava na 1.660 litara.
Audi RS6 javnosti će biti predstavljen na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu.
Goran Sarić - Automagazin
I bez zvanično promenjene carinske stope, Grand Motors, ekskluzivni uvoznik Volvo automobila za Srbiju, od 22. septembra u ponudi ima ograničenu količinu modela S60 sport iz modelske 2009. sa jedistvenom cenom za 2009. Tako se ta luksuzna limuzina sa sportskim manirima i petocilindričnim dizel motorom 2.4D može kupiti već za 28.900 evra, u dinarskoj protivvrednosti...
Iako je Mitsubishi planirao da na sajmu automobila u Parizu predstavi veliko iznenađenje, to se neće dogoditi. Fotografije nove generacije modela Colt ovih dana kao munja prostrujale su internetom...
Sa početkom jeseni i Mercedes-Benz Beograd nastavlja svoj Road Show po Srbiji u istom stilu. Mercedes-Benz Beograd će na manifestaciji "121. Smederevska jesen", koja se održava od četvrtka 25. septembra do subote 27. septembra, izložiti vozila brendova Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge...
Kia je nedavno objavila da u Evropu uskoro dolazi novi Kia Magentis. Obnovljena Kijina limuzina D klase nastala je u Kijinom korejskom dizajnerskom centru, pod dirigentskim štapićem čuvenog Petra Schreyera, šefa dizajna korporacije Kia Motors, i predstavlja ‘novo lice Kije’...
Chevrolet će biti jedna od zvezda na Sajmu automobila u Parizu sledećeg meseca, sa dve svetske i dve evropske premijere koje uključuju Sedan, porodični kombi, sportski auto i segment električnog vozila.
U četvrtak, 18.9.2008., u 14.30, u salonu Mercedes-Benz Beograd, Omladinskih brigada 33, održana je konferencija za štampu kao podrška timu učenika iz Ugostiteljsko turističke škole u Beogradu, koji su se plasirali u finale takmičenja Mondialogo School Contest, u organizaciji kompanije Daimler i UNESCO.
Sajam automobila u Parizu biće mesto gde će domaće kompanije dati svoj maksimum da bi se pokazale u najboljem svetlu. Peugeot nam je i ove godine pripremio nekoliko zanimljivih koncept modela, među kojima se izdvaja Prologue...
Za ovogodišnji sajam automobila u Parizu Saab je pripremio otvorenu verziju koncepta 9X BioHybrid, predstavljenog na martovskom sajmu automobila u Ženevi. Upravo izostanak krova čini osnovnu razliku modela 9X Air u odnosu na prethodnu verziju...
O EfficientDynamics tehnologiji već smo puno govorili. Sistem gorivo štedi preko korišćenja energije kočenja "Brake Energy Regeneration", kao i preko "Start-Stop" sistema. U okviru pomenute tehnologije je i sistem za isključivanje kompresora klima uređaja sve dok je klima uređaj u vozilu isključen...