AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...

Toyota će težiti da sagradi nove zgrade i potpuno renovira stare da bi u velikom luku postigla smanjenje u korišćenju energije, potrošnji vode i emisiji CO2. Poboljšanja kod postojećih partnera smanjiće emisiju CO2 čak do 12%, što je ušteda od 10 milliona evra ukupnih tekućih troškova do 2013. godine. Od 2009, TME će svake godine ustanoviti i do 60 Održivih partnera. "Način na koji dizajniramo, gradimo i radimo u zgradama u kojima obavljamo posao, ima vrlo značajan uticaj na trag koji ćemo mi ostaviti u ekološkom smislu."- rekao je Andrea Formica, viši zamenik direktora TME. "Posvećeni smo cilju da obezbedimo da ne samo naši proizvodi, već i celokupne radne operacije, budu u što boljem skladu sa životnom sredinom. Svaki Toyota partner će aktivno početi da smanjuje svoj uticaj na okolinu." U Malmeu, u Švedskoj, postojeći partner će se podvrgnuti potpunom renoviranju, koje uključuje travnati krov koji će delovati kao prirodni rashladni sistem u letnjim mesecima. Ovo i ostale mere zaštite životne sredine trebalo bi da prepolove korišćenje ugljenika od strane ovog švedskog partnera, te da dovedu do uštede od 135.000 evra operativnih troškova svake godine. Toyotinom novom partneru u La Rochelleu, u Francuskoj, solarne ploče na krovu parkinga stvaraju i do 200.000 kilovata energije godišnje i tako obezbeđuju potpunu neutralnost ove zgrade u potrošnji CO2. Izgradnja novih prodajnih mesta i potpuno renoviranje starih biće procenjeno od strane nezavisne ekološke komisije koja se zasniva na BREEAM proceni, strogom evropskom ispitivanju za održivi dizajn konstrukcije i izgradnje. Ovaj metod će pomenute partnere oceniti po sledećim oblastima: energija, voda, otpad i materijali, zagađivanje, korišćenje zemljišta i ekologija, zdravlje i dobrobit, kao i menadžment i transport. Postojeće zgrade, koje se ne renoviraju, takođe će doprineti Toyotinoj viziji održivog partnera; kaizen program koji se tiče energije pomoći će vlasnicima da prepoznaju prilike za uštedu energije i smanje troškove preko izgradnje bolje iskorišćenih prostora. Toyota je nedavno završila promociju u tri partnerske kuće u Nemačkoj koje su postigle smanjenje emisije CO2 od čak 12% putem malih, svakodnevnih poboljšanja. Do 2015. godine, TME ima za cilj da za sve Toyota partnere u Evropi obezbedi sertifikat ISO 1400 – međunarodnu referencu za ekološki menadžment. Toyota nastoji da smanji štetan uticaj na životnu sredinu ne samo preko svojih partnera. Prošlog meseca, Toyota je počela sa aktivnostima Održive fabrike u dve proizvodne kompanije u Francuskoj i Velikoj Britaniji. TMMF i TMUK će promovisati aktivnosti da bi se realizovali ambiciozni ciljevi očuvanja životne okoline do 2010. godine, uključujući smanjenje korišćenja vode od 25% u Toyotinoj proizvodnoj mreži u Evropi. Goran Sarić - Automagazin

Audi - najuspešnije polugodište u svojoj istoriji

Audi - najuspešnije polugodište u svojoj istoriji

Kompanija Audi iza sebe ima najuspešnije polugodište u svojoj istoriji, prema kriterijumu broja prodatih automobila. Od januara do juna meseca ove godine kompanija iz Ingolstadta prodala je više od 516 hiljada automobila, što predstavlja međugodišnji rast od 1,4%...
Renault Twingo Night & Day

Renault Twingo Night & Day

Od trenutka uvođenja na tržište do danas prodato je više od 100.000 automobila nove generacije modela Renault Twingo. Francuska kompanija želi da obeleži ovaj veliki uspeh predstavljanjem limitirane serije modela Twingo Night & Day (Twingo noć i dan)...
Hyundai Auto Beograd - Popusti i do tri hiljade evra!

Hyundai Auto Beograd - Popusti i do tri hiljade evra!

Tokom jula, svake nedelje od četvrtka do subote, od 8 do 20 časova, Hyundai Auto Beograd u svom novom poslovnom centru u ulici Milutina Milankovića 7V organizuje dane otvorenih vrata, tokom kojih se vozila mogu kupiti uz značajne, specijalne popuste...
Kosidba na Rajcu i Mercedes-Benz Beograd

Kosidba na Rajcu i Mercedes-Benz Beograd

Mercedes-Benz Beograd vas poziva da uživate u Kosidbi na Rajcu - najuspešnijoj tradicionalnoj turističkoj manifestaciji u Srbiji za 2007 godinu, proglašenu od strane organizatora turističkih manifestacija...
Hyundai-Kia Automotive Group - među 5 najvećih

Hyundai-Kia Automotive Group - među 5 najvećih

Sa ukupnom prodajom 3.961.629 vozila u 2007. godini se poslovna grupa Hyundai-Kia Automotive Group probila na peto mesto među globalnim automobilskim proizvođačima. Godinu dana ranije Grupa je bila na 6. mestu, dok je ne tako daleke 1999., kad je nakon finansijskog kolapsa azijskih tržišta preuzeo Mong-Koo Chung, bila tek na 11. mestu...
GM Corvette S-Limited

GM Corvette S-Limited

Tržište Japana ove godine dobija poseban poklon. Kompanija General Motors, u okviru obeležavanja 100-godišnjice postojanja, pripremila je specijalnu ediciju modela Corvette, nazvanu S-limited, pripremljenu specijalno za japansko tržište...
Maybach Exelero za prodaju!

Maybach Exelero za prodaju!

Unikatni model Maybach Exelero, koji je predstavljen u okviru kampanje kompanije Fulda, oglašen je za prodaju. Od svog predstavljanja, 2005. godine, automobil je bio izložen na raznim manifestacijama i izazvao je veliku pažnju javnosti...
Audi R8 - oficijalni Safety Car serije DTM

Audi R8 - oficijalni Safety Car serije DTM

Proteklog vikenda na nemačkoj stazi Norisring predstavljena su dva automobila Audi R8, specijalno pripremljena za ulogu Safety Car u takmičarskoj seriji DTM. Organizatori su naveli da su Audi R8 izabrali zbog sportskog karaktera, odličnih voznih sposobnosti...
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje