Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Toyota Motor Europe (TME) prodala je ukupno 617.356 Toyota i Lexus vozila od januara do juna 2008 – što je smanjenje od 7% u odnosu na isti period prošle godine – na celokupnom tržištu putničkih vozila u Evropi koje se povećalo za 4%...
Kako bi produžio tržišni život svojih modela, kompanija Porsche predstavila je diskretan facelift svog kultnog modela 911 u Targa i 4S izvedbi. Ovim potezom Porsche je kompletirao izmene na najbržoj generaciji modela 911 ikada proizvedenoj...
Od 1. avgusta Grand Motors, ekskluzivni zastupnik Volvo automobila za Srbiju, počinje pretprodaju novog modela XC60, čija će osnovna cena za verziju sa dizel motorom od 2,4 litra (163 KS) biti 37.900 evra u dinarskoj protivvrednosti, a u nju su uključeni carina, PDV i transportni troškovi...
Svi primerci modela Audi R8 koji će biti proizvedeni do kraja ove i sledeće godine već su rasprodati, i trenutno vreme čekanja za isporuku sportskog Audija iznosi 18 meseci. Razlog je što se Audi R8 proizvodi uz visok udeo ručnog rada u procesu proizvodnje...
Na sajmu u Londonu kompanija Seat predstavila je model Ibiza SportCoupe. Nova trovratna Ibiza dizajnerski se oslanja na koncept model Bocanegra, prikazan na sajmu automobila u Ženevi i zaokružuje ponudu španskog brenda. Seat je i prva marka grupacije Volkswagen, koja će DSG menjač ugraditi u mali auto, Seat Ibizu SportCoupe...
Hondin studijski model sportskog dvoseda otkriven je na međunarodnom Motor show-u u Velikoj Britaniji, u ExCelu u Londonu. Projektna studija laganog roadstera je koncept kojim se prikazuje suštinski Hondin inženjerski princip da se proizvede uzbudljivo vozilo koje u isto vreme ’štiti’ životno okruženje...
Svaki proizvođač automobila ima sopstvenu filozofiju za označavanje svojih modela. Šta se krije iz oznaka automobila marke Lexus? Iza skraćenice LS krije se englesko Luxury Sedan, IS znači Intelligent Sports Sedan, SC znači Sports Coupe, a RX Rugged 4 X 4...
Posle razvoja modela 430 Scuderia, 599 GTB i supersportskog Enza, Ferrari nastavlja da koristi iskustvo sedmostrukog Formula 1 šampiona Michaela Schumachera. Popularni Schumi aktivno je uključen u razvoj modela California, koji će svetlost dana ugledati na dolazećem sajmu automobila u Parizu...
Na osnovu istraživanja J.D. Power and Associates, 22.juna je objavljena informacija da je Honda na prvom mestu mereno indeksom zadovoljstva kupaca u Nemačkoj (Customer Satisfaction Index- CSI). Već drugu godinu za redom, trudeći se da u potpunosti izađe u susret svojim kupcima, Honda zauzima prvo mesto u ovoj svetski priznatoj studiji.