Najnovije vesti iz auto industrije
Opel menja svoj logo - premijera na modelu Insignia
Objavljeno: 21.05.2008.
Pravi fanovi Opelovih automobila sigurno su primetili na masci hladnjaka novog modela Insignia novi logotip kompanije. Opel Insignia biće model na kojem će se prvi put pojaviti novi logo, jer svež i dinamičan automobil zahteva i novi svež logo...
Bljesak munje kao tema aktuelnog logotipa i dalje će ostati aktuelna. U prsten je i dalje uokviren bljesak munje. Logo ima skulpturalniji izgled sa kružnim površinama koje logu daju trodimenzionalni izgled. Novi logotip simboliše spoj tradicije i moderne. Podsetimo, simbol bljeska munje pojavio se na Opelovim automobilima još pre 45 godina, odnosno 1963. godine. "Munja" je nastala od cepelina, koji je u to vreme simbolisao napredak i nalazi se na Opelovim vozilima još od početka tridesetih godina. 1937. godine doda je krug, odnosno točak, kao simbol mobilnosti.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Volvo će na sajmu automobila u Parizu predstaviti modele C30, S40 i V50 u verziji DRIVe, opremljene motorom 1.6D koji beleži kombinovanu potrošnju goriva od 4,4 do 4,5 L/100 km i emisiju CO2 ispod 120 grama po pređenom kilometru...
Nedugo posle objavljivanja novog loga, internetom su prostrujale i prve oficijalne fotografije novog Ford Mustanga. Ford se posle uspeha aktuelne generacije nije odlučio za radikalne izmene na dizajnu karoserije...
U sredu je na Novom Beogradu održana zvanična promocija nove Mercedes-Benz A klase. Uz nastup Ane Stanić u prijatnoj atmosferi Mercedes-Benz Beograd prodajnog centra, dobrodošlicu novoj A klasi poželeo je Stavros Paraskevaides, generalni direktor kompanije Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora. Najzanimljivije detalje možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na
LINK...
Na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu - Paris Motor Show, tri nova Toyota modela imaće svoju svetsku premijeru. Na svetsku automobilsku scenu ponosno dolaze novi Avensis, iQ i Urban Cruiser...
Hondin štand na pariskom salonu automobila biće ispunjen modelima koji pokazuju čvrstu rešenost ove kompanije, da se, kako do sada, tako i u budućnosti, posveti smanjenju uticaja svojih vozila na životnu sredinu. Pariski salon automobila je proizvodna i konceptualna premijera i jasno demonstrira Hondinu dugogodišnju posvećenost očuvanju životne sredine.
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je 1.septembra počela prodaju svog novog modela hibridnog vozila sa gorivnom ćelijom - “TOYOTA FCHV-adv*” na leasing za Ministarstvo životne sredine Japana...
Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), proizvođač automobila Subaru, danas je najavio da će izložiti svoje modele Forester i Impreza opremljene motorom Subaru Boxer Diesel na manifestaciji Mondiale de l’Automobile (Pariski sajam automobila), koji će za posetioce biti otvoren od 4. do 19. oktobra 2008. ( dani za novinare 2. I 3. oktobar)...
Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...
Ubrzo posle svetske i evropske premijere kompanija "Autočačak" je svim ljubiteljima dobrih automobila predstavila novu Škodu Superb, najveće vozilo u klasi automobila koje proizvodi fabrika Škoda. Kompanija Autočačak planira ove godine da u Srbiji plasira 5.000 Škodinih vozila, što će od 1996. godine, kada je ova kompanija postala generalni uvoznik, dostići broj od 35.000 prodatih vozila. Fotografije sa prezentacije možete pogledati klikom na
LINK...