Najnovije vesti iz auto industrije
Sajam automobila u Ženevi - Hyundai HED-5
Objavljeno: 09.03.2008.
Kompanija Hyundai na sajmu automobila u Ženevi predstavila je koncept imena HED-5. Jedan od glavnih aspekata, koji su sledili inženjeri prilikom razvoja modela HED-5, jeste ekološki aspekt. Prototip HED-5 jeste model koji prima 6 putnika, na kojem Hyundai testira nove materijale i tehnologije. Sasvim novi materijali i tehnologije izrade modela HED-5 jesu plod saradnje sa kompanijama kao što su Keiper, Bayer AG i LG Elektronics...
Paneli karoserije izrađeni su od ultra lakih materijala, na koje je nanesena farba Bayer AG, na vodenoj bazi. Farba je sposobna da se, posle manjih oštećenja, sama regeneriše. Korišćenjem ultra lakih panela za izradu automobila (u saradnji sa Bayer MaterialScience AG), masa automobila je znatno smanjena, koja zajedno sa naprednom aerodinamikom, radikalno smanjuje potrošnju goriva, a samim tim i emisiju CO2. HED-5 opremljen je i posebnim svetlosnim grupama, koje su izrađene od polikarbonatnog materijala imena Makrolon, koji je daleko lakši od stakla.
Hyundai, zajedno sa kompanijom Keiper, razvio je i sasvim nova sedišta za putnike napred. Sedišta su nezavisne koncepcije i sposobna su da se zarotiraju za 180 stepeni, i tako putnici ostvare kontakt sa putnicima pozadi, u drugom i trećem redu sedišta. LG Electronics zadužen je za komunikaciju u automobilu, od telefona, bluetooth-a, TV/DVD sistema i još puno toga.
Hyundai je u konceptu HED-5 predstavio i potpuno novi "R" dizel agregat zapremine 2.2 litra. Agregat je opremljen dvostepenim turbopunjačem, koji najpre obezbeđuje vazduh do komore sa niskim pritiskom, a zatim i do turbopunjača sa visokim pritiskom punjenja. Maksimalna snaga motora uznosi 215 konjskih snaga, a maksimalni Obrtni moment iznosi 461 Nm. Snaga motora prenosi se preko 6-stepenog automatskog menjača. Masovna proizvodnja pomenutog motora, ali opremljenog jednim turbopunjačem, može se očekivati sledeće godine, dok će pomenuti "bi-turbo" sistem svetlost dana ugledati oko 2011. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...