Mercedes-Benz - prodajni rezultati
Zahvaljujući odličnim prodajnim rezultatima nove C klase, kompanija Mercedes-Benz Cars je u 2007. godini uspela da ostvari međugodišnji rast prodaje od 2%. Pad prodaje na svetskom tržištu od 10% zabeležili su automobili marke Smart...
Automobilski koncern Daimler AG Mercedes-Benz Cars, u čijem vlasništvu su marke: Mercedes-Benz, Smart i Maybach, u 2007. godini uspeo je da proda 1,29 miliona automobila, što predstavlja rast prodaje od 2% u odnosu na 2006. godinu. Najviše razloga za zadovoljstvo imaju u Mercedes-Benzu, koji je u 2007. godini prodao 1,19 miliona automobila, što predstavlja rast od 3,2% u odnosu na prethodnu godinu. Pad prodaje zabeležili su automobili marke Smart, zabeleživši pad od 10%. Automobili marke Maybach pronašli su put do 400 kupaca, što je rezultat identičan kao onaj u 2006. godini. Najveću radost kompaniji Mercedes-Benz donela je nova C klasa, čija prodaja u 2007. godini je zabeležila rast od 57%, na 261 500 jedinica ovog automobila. Odličnu prodaju zabeležili su i Mercedes-Benz SUV modeli, koji su ostvarili međugodišnji rast prodaje od 6,3%, na 180 100 jedinica. Posmatrajući presek prodaje po kontinentima, Mercedes je najviše blistao u Aziji, gde je ovaj nemački proizvođač prodao 142 700 automobila, što predstavlja rast od 9,7%. Na tržištu SAD Mercedes-Benz je zabeležio simbolični rast od 2,2%, na 253 400 automobila, dok je na tržištu Nemačke Mercedes-Benz zabeležio pad prodaje od 3,5%, na 341 800 automobila. Goran Sarić - Automagazin