Najnovije vesti iz auto industrije
BMW - prodajni rezultati
Objavljeno: 10.01.2008.
Grupacija BMW prodala je prošle godine 1,5 miliona automobila, što predstavlja rast u odnosu na 2006. godinu od 9,7%. Automobili marke BMW pronašli su put do 1,28 miliona vlasnika, što predstavlja međugodišni rast prodaje vozila BMW od 7,7%...
Automobili marke Mini zabeležili su veliki tržišni uspeh u 2007. godini. 222 875 prodatih vozila Mini predstalja međugodišnji rast od čak 19%. Treba istaći i veliki međugodišnji rast prodaje automobila marke Rolls-Royce od 26% na 1 010 jedinica. Član predsedništva BMW-a, gospodin Stefan Krause, prodajne rezultate označio je kao planiranim, ali je istakao problem opadajućih marži, na koje utiče padajući kurs dolara u odnosu na evro, kao i činjenicu da je USA nejveće tržište za BMW, a većina komponenti i automobila BMW proizvode se u Evropi.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija Citroen predstavila je facelift svog popularnog modela C2, koji se na tržištu pojavio 2003. godine i od tog doba do danas prodao se u 480.000 primeraka. Najveće promene vidljive su na restilizovanom prednjem delu automobila, a u ponudi su i novi štedljivi i ekološki prihvatljivi agregati...
Kome je portfolio produkcijskih modela marke Volvo previše klasičan, uz nešto više novca može dobiti atraktivni R-Design. Posle većih modela marke Volvo, R-Design paket dobio je i najmanji predstavnik švedske kompanije, model C30...
Kompanija Audi konačno je obelodanila agregat koji će predstavljati vrh ponude motora u modelu R8. Iako su mnogi predviđali da će najsnažniji Audi R8 biti pokretan atmosferskim 10-cilidrašem iz Lamborghini Gallarda, pod haubom R "osmice" disaće V10 twin-turbo motor "pozajmljen" iz modela Audi RS6...
U Preljini, nadomak Čačka, 3. aprila je u prisustvu uglednih gostiju, poslovnih partnera predstavnika medija otvoren još jedan prodajno-servisni centar za Hyundai vozila u Srbiji. Objekat se prostire kraj glavnog magistralnog puta na 490 kvadratnih metara...
Posle velikog facelifta, Ford C-Max preživljava nove modifikacije, koje će produžiti tržišni život ovom uspešnom modelu. Izmene su pretrpeli detalji u enterijeru, a novina će biti i Business Pack nivo opreme, koji uključuje zanimljive i funkcionalne sisteme kao što su...
Kao i svake godine na Međunarodnom salonu u Beogradu (OICA), ocenjivani su štandovi, kreativnost prilikom nastupa, kao i celokupna angažovanost izlagača koja je nastupom oslikala način i zalaganje u svakodnevnom poslu. Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je, uz svog ovlašćenog dilera Ristić d.o.o ponela priznanja iz svih kategorija.
Kompanija Seat konačno je "un promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije o novoj Seat Ibizi. Dolazak nove Ibize predstavlja početak ofanzive Seatovih noviteta , koja bi trebala uključiti i dolazak nove luksuzne limuzine i karavana...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nastupa na 46. Medjunarodnom salonu (OICA) komercijalnih vozila, u Beogradu, u Hali 3, u periodu od 1. do 5. aprila 2008 godine.Na preko 2.500 m², Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora predstaviće širok asortiman komercijalnih vozila...
Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...