Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - visoki ciljevi u 2008. godini
Objavljeno: 09.01.2008.
Prodajni rezultati kompanije Hyundai u 2008. godini mogli bi dostići brojku od 3,11 miliona prodatih automobila, što predstavlja povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu od velikih 19,6 %. Samo na tržištu Koreje očekuje se prodaja od 670.000 jedinica...
To bi predstavljalo povećanje od 8% u odnosu na prodaju korejskih distributera u prethodnoj godini. Izvozna prodaja Hyundaija, prema procenama, treba da dotigne brojku od 1,13 miliona automobila, što bi predstavljalo međugodišnje povećanje od 4,6%. Proizvodni pogoni Hyundaija u Indiji, Kini, Turskoj i USA, trebali bi povećati prodaju za 46%, na 1,31 milion automobila.
Podsetimo, kompanija Hyundai uspela je u 2007. godini da ostvari međugodišnje povećanje prodaje od 4,1%, prodavši 2.602.322 automobila. Najveći rast prodaje od 7,6% zabeležen je na domaćem, korejskom tržištu, gde je u 2007. godini prodato 625.275 automobila.
Goran Sarić - Automagazin
Dizajn strele ("Arrow Design") nove Seat Ibize i tehničke karakteristike ovog modela predstavljaju spoj spoljašnje i unutrašnje lepote i savršenstva. Novi vizuelni koncept jasno oslikava težnju Seat-a da novu Ibizu usmeri ka vozačima koji žele automobil agresivnijeg i modernijeg izgleda...
Kompanija Kia počastila nas je oficijalnim fotografijama i informacijama o svom dugo očekivanom sedanu imena Forte, koji će u proizvodnom portfoliu zameniti popularni Cerato. Kia Forte u ponudi će biti kao sedan i kao hatchback..
Najuspešnije i najpopularnije porodično kampersko vozilo u svojoj kategoriji, Volkswagen California, na ovogodišnjem međunarodnom sajmu privrednih vozila i karavana "Caravan Salon" u Düsseldorfu, proslaviće svoj 20. rođendan...
Moskovski sajam automobila pre nekoliko dana otvorio je svoja vrata za javnost, kada je svetlost dana ugledalo nekoliko svetskih premijera. Jedna od njih je i debi koncepta Mazda Kazamai isnpirisana "vrtlozima vetra"...
U okviru međunarodne strategije grupacije Renault-Nissan-Samsung najviše se očekuje od saradnje prve dve kompanije. Treća i manje poznata marka, Renault Samsung Motors igra vodeću ulogu na domaćem korejskom tržištu. Veliki sedani SM5 i SM7 igraju važnu ulogu u licencnoj proizvodnji Nissana, a portfolio se proširuje sa još jednim modelom...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, proširio je ponudu u familiji Defender, pik-ap verzijom 130 High Capacity. Ta varijanta na našem tržištu ima N1 homologaciju, što znači da se registruje kao komercijalnio vozilo, pa se po tom osnovu kupcu vraća iznos uplaćenog PDV-a. Novitet se nudi po ceni od 27.490 evra. U navedenu cenu su uključeni carina i transportni troškovi do magacina na Novom Beogradu...
Nakon proslave u Aranđelovcu, mesec avgust će biti obeležen brendovima: Mercedes-Benz putnička vozila, Mercedes-Benz transporteri, Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge putnička vozila, na jednom od najvažnijih sportskih takmičenja u našoj zemlji - 33. Kupa Đerdapa, koji se održava od 28. do 31. avgusta, u Donjem Milanovcu...
Renault će na tržištima Brazila i Argentine od oktobra ove godine početi prodaju novog gradskog zabavnog modela imena Renault Sandero Stepway. Posle limuzine i MCV verzije modela Dacia Logan, francuski proizvođač odlučio je da Sandero ponudi i u SUV obliku i to pod znakom Renaulta...
Ubrzo posle svetske i evropske premijere novi Seat Ibiza, jedan od najbezbednijih evropskih automobila u A klasi, predstavljen je ljubiteljima dobrih automobila u Srbiji i Crnoj Gori, na Autokomerc karting stazi u Beogradu. Dinamičan izgled „strele“ novoj Ibizi dao je Luk Donkervolke (Luc Donckerwolke), bivši dizajner Lamborghinija...