Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Poslednjih dana internetom su prostrujale neoficijalne fotografije redizajnirane američke verzije modela Honda Civic Sedan, koja će se u salonima pojaviti narednih meseci. Američki dileri su dobili i kataloge osveženog Civica...
Grupacija Volkswagen je jedan od velikih partnera ovogodišnjih olimpijskih igara, i zato ne iznenađuje veliki broj automobila iz grupacija Volkswagen na ulicama Pekinga. Od ukupno 6.500 automobila, koje je grupacija obezbedila organizatorima, čak 650 automobila su marke Škoda...
Nova generacija Ford Fieste predstavljena je letos na sajmu automobila u Ženevi, a u prodaju startuje u jesen. Ove nedelje pokrenuta je proizvodnja atraktivnig "mališana" Forda, u pogonima u nemačkom Kelnu...
Novi veliki karavan sa znakom Opela zaista je veliki. Do pet metara dužine nedostaje mu samo 9 centimetara. Pred nama su prve fotografije najnovijeg Opelovog karavana imena Opel Insignia Sports Tourer, koji će nam ponuditi vrhunsku tehnologiju i funkcionalnost u sportskom pakovanju...
Na oktobarskom sajmu automobila u Parizu kompanija Audi predstaviće ultrasnažnu verziju aktuelne generacije modela A4, sa tradicionalnom oznakom S4. Model Audi A5 Cabriolet, iako se špekulisalo, neće imati premijeru u Parizu...
Svetska proizvodnja Honde, u prvih šest meseci 2008. godine doživela porast koji se, godinu za godinom, ponavlja već 10 uzastopnih godina (od 1999.), čime je postavljen rekord svih vremena od 1.987.490 jedinica u prvih šest meseci kalendarske godine (porast od 1,6%)...
Italijanski dizajnerski studijo Pininfarina potpisaće svoj novi unikatni primerak otvorenog luksuznog kupea, koji nosi naziv Rolls Royce Hyperion. Automobil je specijalno naručen od strane jednog bogatog kolekcionara...
Na prošlogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu kompanija Audi predstavila je supersnažnu verziju RS6, u karavanskom tipu karoserije. Godinu dana kasnije, na predstojećem sajmu automobila u Parizu, Audi će nam predstaviti sedan RS6, čije fotografije upravo gledamo...
U ponudi marke Chrysler model PT Cruiser, koji je u serijskoj verziji predstavljen 2000. godine, ima zasluženi status veterana. Kako bi osvežili pažnju na automobil prodat u više od 1,3 miliona primeraka, stručnjaci Chryslera predstavili su limitiranu seriju za 2009. godinu...