AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Accent sa najdužim garantnim periodom u Srbiji

Hyundai Accent sa najdužim garantnim periodom u Srbiji

Hyundai Auto Beograd, lider na srpskom tržištu po dužini garantnog roka koji nudi za sve svoje modele u trajanju od 5 godina, sada po prvi put garantuje za kvalitet svog automobila, modela Accent, sa čak 8 godina garancije. Peta, najnovija generacija Accenta nudi najjači motor u svojoj klasi uz bogat paket opreme po pristupačnoj ceni, sa početnom cenom od 11.999€ za Accent 1.4 GL 4vr Family...

Accent, najprodavaniji Hyundai model u Srbiji, već 12 godina opravdano ispunjava zahteve tržišta u pogledu pouzdanosti i trajnosti. Slaveći mali jubilej, u čast velikog broja zadovoljnih korisnika Hyundai Auto Beograd je odlučio da specijalno za ovaj model u svim varijantama motora i opreme ponudi garanciju od čak 8 godina što pretstavlja rekordno dug garantni period u Srbiji. Garancija podrazumeva punu garanciju koja se odnosi na sve delove vozila u toku normalne eksploatacije u skladu sa uslovima garancije navedenim u servisnoj knjižici, u trajanju od 8 godina ili 100.000 pređenih kilometara. Hyundai je već poznat po izvanrednom odnosu cene i kvaliteta. Peta, najnovija generacija Accenta nudi najjači motor u svojoj klasi uz bogat paket opreme po pristupačnoj ceni, sa početnom cenom od 11.999€ za Accent 1.4 GL 4vr Family. Iz ponude izdvajamo Accent 1.4 GL 4vr Leader, sa cenom od 12.499€ i paketom opreme koji uključuje ABS, servo, klima uređaj, prednje vazdušne jastuke, električne podizače svih stakala, svetla za maglu, električno podešavanje i grejanje spoljnih retrovizora. Hyundai Auto Beograd PR

Suzuki Night of the Jumps u Beogradskoj Areni

Suzuki Night of the Jumps u Beogradskoj Areni

Spektakl “SUZUKI NIGHT OF THE JUMPS” održaće se 27. septembra 2008.godine u “BEOGRADSKOJ ARENI”. Posle uspešno organizovanog takmičenja 12. maja 2007. godine, Beograd i “BEOGRADSKA ARENA” dobili su ponovo privilegiju da budu domaćini “Nebeskim letačima”...
Chevrolet Volt uvodi General Motors u njegov drugi vek

Chevrolet Volt uvodi General Motors u njegov drugi vek

General Motors je danas zakoračio u svoje sledeće stoleće predstavljanjem dugo očekivane proizvodne verzije modela Chevrolet Volt – vozila sa sposobnošću vožnje bez potrošnje goriva i bez emitovanja izduvnih gasova u opsegu do 60, uz mogućnost povećanja dometa u stotinama dodatnih kilometara...
Porsche Panamera - otkrivanje počinje

Porsche Panamera - otkrivanje počinje

O prvom kupeu sa četvoro vrata marke Porsche, govori se već tri godine. Posle puno špijunskih fotografija i raznih špekulacija, pred nama su prve zvanične fotografije, koje nam otkrivaju prve detalje novog "uličnog ratnika" iz Stuttgarta...
Honda počinje prodaju novog CITY-a na Tajlandu

Honda počinje prodaju novog CITY-a na Tajlandu

Honda Automobile (Thailand) Co., Ltd. (HATC), Hondin ogranak za proizvodnju i prodaju automobila na Tajlandu, danas je započeo proizvodnju potpuno novog CITY-a. Dizajn novog CITY-a zasnovan je na beskompromisnom traganju za kompaktnim i dinamičnim oblikom. Pored toga, enterijer koji je po veličini vodeći u svojoj klasi, okružuje vozača i putnike osećanjem prostranosti i bezbednosti...
SsangYong C200 Concept

SsangYong C200 Concept

Predstavnici kompanije SsangYong predstavili su prvi render novog koncepta imena C200, koji će premijerno biti predstavljen na predstojećem sajmu automobila u Parizu. U pitanju je koncept novog kompaktnog SUV modela, kojeg pogoni 2-litarski turbodizel snage 170 KS...
Hyundai auto Beograd - akcija za bezbednost dece u saobraćaju

Hyundai auto Beograd - akcija za bezbednost dece u saobraćaju

U petak 12.09. na poligonu pored Saobraćajne škole u Zemunu Hyundai auto Beograd u saradnji sa AMSS je organizovao dvočasovnu obuku dece iz jedne beogradske škole o bezbednom ponašanju u saobraćaju. Ovo je prva u nizu ovakvih akcija koje će dugoročno organizovati Hyundai auto Beograd ili podržavati slične inicijative kao što je inicijativa Studija B „Bezbedni u saobraćaju – pridruži se“ kojoj se pridružio.
Mercedes-Benz Cars povećao prodaju za pet procenata

Mercedes-Benz Cars povećao prodaju za pet procenata

Mercedes-Benz Cars divizija je od početka godine povećala prodaju za pet procenata. Ukupna prodaja od 857,600 vozila brendova Mercedes-Benz, AMG, smart i Maybach, isporučena su kupcima u prvih osam meseci ove godine (januar-avgust 2007: 817,600 vozila).
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje